לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צילומנייה - רגעים קצרים של שמחה, עצבות, אושר ופחד

תמונה אחת שווה אלף מילים......?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

רחוב קצת אחר


למעשה כל מה שלא מתנהל בבית מתנהל ברחוב אז אם מסתכלים על זה יש לנו שני מצבים: בתוך / מחוץ ... חומר למחשבה.

בשבוע שעבר התקיים מרוץ חיפה ה- 12 ואני היתי שם לא לרוץ על-אף שזה בהחלט אפשרי, אלה כדי לצלם את הרצים האמיתיים.

ותוך כדי צילום ולאחר העריכה נזכרתי שיש לי צילום מהזמנים שאני היתי צעיר בגיל החברה הצעירים.

במרוץ היו שלושה מיקצים: של ילדים ומשפחות 2.5 ק"מ, 3 ק"מ לצעירים עד 18 ולגדולים 10 ק"מ. הצילומים הם משני המיקצים של הגדולים יותר.

 

כך היה בהתחלה !

וכך בחזרה

רואים עוד כוחם במותניהם

וכך בחזרה

היו שרצו כדי להוכיח לעצמם ולנו שהם יכולים

היו שחשבו ש10 ק"מ זה אחלה ג'וגין

והיו שלהם זה היה פאן כפי קלי קלות והוא חוזר

ואם אפשר לאמן את הזעטוט

הנה צילום הבונוס

הצילום הזה מופיע גם כאן :

http://www.kramery.com/forum/forum_posts.asp?TID=29004&PID=278043#278043

 

וחלק מהצילומים האחרים מוצגים גם כאן :

http://www.kramery.com/forum/forum_posts.asp?TID=28982

 

ותתחילו לרוץ או לצלם ולהיתראות

נכתב על ידי , 23/5/2009 20:32   בקטגוריות צילומי רחוב  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רחוב


נוספה תמונה

 

צילומי רחוב אהובים אליי במיוחד, הם צילומים שיש לשים לב לפרטים הקטנים והגדולים גם יחד.

יש המצלמים עם עדשות מקרבות, יש עם עדשות קצרות, צילום מהמותן, צילומי חטף עם הסכמת המצולם ובלי והכי חשוב

שהמצולם יהיה טבעי. אני אוהב את הסיפור / רים שבצילומים ולפעמים יש בצילום אחד שלי כמה סיפורים שונים.

הנה כמה צילומים שפירסמתי לאחרונה באתרי הצילום :

http://www.shlomi-group.com/

http://www.kramery.com/forum/forum_topics.asp?FID=1&SID=ff95e43aab3z4cb1a37d47aa61da568b

http://d-spot.co.il/forum/index.php?showforum=9

 

ויש עוד.

 

 

 

זהו זה להפעם מקווה שתהנו.

בחרתי להגיב לאלו שהיקדישו מזמנם והגיבו לתמונותי.

תודה.

חיתוך הצילום בא בדרך כלל למרכז את העיין בנושא שאני רואה כחשב להציג לצופה.

ולדוגמה בצילום הראשון הנושא העיקרי הוא הטרומבוניס והנושא המישני הוא הילד המאזין כל השאר הן נקודות שמאפשרות לעיין לחזור לנושא העיקרי.

דוגמה נוספת זה הצילום האחרון ששם הנושא הוא האיש המטלפן בנייד והעסוק בעולם שלו והילדה היא הנושא המישני שגם היא עסוקה בעולם שלה.

בסט הזה חלק מהצילומים צולמו בארץ וחלק במרוקו.

אני לא נוהג ליצור מסגרת לצילומיי כי בסופו של דבר המסגרת הופכת לחלק בילתי נפרד מהצילום ואם אני רוצה ליצור מסגרת אני עושה זאת תוך כדי הצילום.

 

כשאני מצלם בסביבה הקרובה יש לי רתיעה מהאנשים אך כאשר אני מצלם בסביבה שונה, אם זה בעיר אחרתאו בחו"ל אני מטבע הדברים יותר פתוח ומרשה לעצמי...

יש ארצות / מקומות שהצילום הוא מוקצה ויש שהוא אורח חיים לכן סיגלתי לי צילום שונה בהתאם לסביבה.

במקומות שהאנשים לא "מרשים" לצלם אני מצלם מהמותן, משתמש במשקפי שמש כדי לא להסגיר את עצמי עם המבט, מצלם בעיקר בזווית רחבה ובצמצם סגור הנותן חדות גדולה יותר בעומק הצילום.

המצלמה על מצב: צמצם ידני / מהירות צילום אוטומטית,  ה- ISO אני משנה בהתאם לרמת התאורה בשטח  ופוקוס אוטומתי.

 

משחקי ילדים ברחוב





 

 

נכתב על ידי , 4/5/2009 19:57  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 75

תמונה




12,935
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYigal Nahor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yigal Nahor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)