לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

IOL פורום מהמגירה לדיסק IOL


בלוג זה מיועד להיות בית לפורום האגדי של IOL מהמגירה לדיסק ז"ל יודע אני בוודאות כי כל הבלוג גובה ממש לפני המעבר לוואלה (ימח שמם) על ידי דינורה (אלוהים יודע היכן היא ולמה החומר לא מוצא אכסנייה אחרת) ומשתתפים נוספים

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

1-4-2001 עד 1-4-2001


11:28 1/04/01

נוריקו סאן

 

יותל טוב...

 

 

 

עדיין לא מוצא חן בעיני ה"בין כלסים דוחפות לנמלים עמלות". זה לא מצלצל טוב. השאל - אחלה.
סחטיקות אחותי. תגידי, אני מוכלחה לשאול: יש לך לשיון על אופנוע או טוסטוס במקלה?

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

11:25 1/04/01

נוריקו סאן

 

יאיל, חשבתי שלעולם לא תשאל

 

 

 

כן כן בטח שכן (+דלושות).
אבל מה אמא שלך תגיד על זה שאתה נושא מלוכסנת לאשה?

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

10:20 1/04/01

thirsh

 

מדענים גילו ש"מונה ליזה" מזויפת,

 

 

 

 

מדענים גילו ש"מונה ליזה" מזויפת,
מתחת לפניה המחייכות גילו המדענים
חיוך רחב יותר.

לכתבה.

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

18:10 1/04/01

נוריקו סאן

 

שים סקטים!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

אדיוט.

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

09:03 1/04/01

שירה אולא

 

זה אמיתי המחמאות האלה ?!?!

 

 

 

אם כן מגיעה לך מחמאה חזרה, זאת הבקורת הכי מפרגנת שקיבלתי עד היום.

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

08:49 1/04/01

שירה אולא

 

נוליקו סאן, טוב שחזלת אלינו....

 

 

 

תודה על התגובה, כרגיל את צודקת. איך זה?

בחלונות סגורים

בין כרסים דוחפות
לנמלים עמלות
מאחורי עגלות
מלאות בתועלת
התכסתי בארבע קירות
קטנתי החרשתי
ידעתי
בממש לא יהיה לי מקום

בדממת צבע
באין גבול באין נפח
הצלילים איטיים כחילזון
נרקם בכל
הגוונים של החושך
באינסוף לכולם יש מקום

סדק אור התבקע
דלף ממקום למקום
נתלש הוילון מפנס הקסם
מותיר קרעים של חלום
קטנתי
החרשתי
אבל בראשי
אי אפשר לסגור חלון

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

07:38 1/04/01

נוריקו סאן

 

טוב, טוב, הבית הלאשון דולש מקצה שיפולים

 

 

 

6 השולות הלאשונות....השאל הלבה יותל מוצלח

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

07:36 1/04/01

נוריקו סאן

 

חזק מאד, אפילו. טוב.

 

 

 

גם הדבלים הקודמים שלך היו לא לעים בכלל.

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

07:36 1/04/01

נוריקו סאן

 

שים סקטים

 

 

 

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

01:27 1/04/01

הרב פוק

 

ש י ה י ה

 

 

 

טוב.
אפילו טוב מאד.

(ותסתפר. יפה לך קרחת)

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

01:15 1/04/01

שבלולית הסלע

 

בת 23

 

 

 

עוד שבועיים היא בת 23. והיא לא נגעה בגבר. אפילו לא התנשקה. אפילו לא נתנה יד מתוך כוונה רומנטית.
וזה לא היה בימי הביניים, זה היה בשנות ה-2000, השנים שאם אתה מזדיין משמע אתה קיים.
והיא לא הייתה מכוערת. דווקא נאה על גבול יפה. עור שקוף, שיער פחם, זיק כחול בעיניים אפורות.גוף דקיק.
וזה לא שלא היו לה הזדמנויות שהיו יכולות להתפתח למשהו אם רק הייתה מעיזה, וזה לא שאף פעם לא תקעו בה מבטים.זה השד הקטן שהיה בתוכה, זה השד שהפריע. השד שדאג ללחוש לה כל הזמן שהיא לא מספיק טובה, שהיא מגעילה, ושמי ירצה אותה בכלל.
והיא כמהה להרגיש רוך. יד מלטפת, מרפרפת, ואחר כך חושקת. כמהה ופחדה באותה מידה, כי אם מישהו ילטף אותה כך היא תאלץ לקבל את העובדה שהיא אישה. שיש לה תשוקות ורצונות כמו לכל יצור אנושי על הכדור הזה. שהיא לא מעל זה.
עוד שבועיים היא בת 23.

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

20:30 1/04/01

גורדון

 

רציתי לומר

 

 

 

הרבה זמן אני בפורום
הרבה זמן כבר אני לא נהנה פה מכלום
הפעם אהבתי
עשה לי חשק לכתוב וגם...
אבל כפרות.
אחלה.

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

20:13 2/04/01

Pierre&amp;Leon

 

:-)

 

 

 

לא חשוב

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

22:37 1/04/01

הרב פוק

 

אתה נשמע ממש רומנטיקן אמיתי . . .

 

 

 

בטח לא נהנה.
מתי לאחרונה קמה כאן מישהי והצהירה
שהיא רטובה וכחולת עיניים, שפיצים משופצרים
וליריקה בין שפתיה...

תגיד, גורדון,
דייג אוהב דגים?
(- - - -)

ושבלולים?

 

קישורים

»שתהיה לי בריא, שתצליח, שיהיו לי הקשרים שלך. . .

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

22:52 1/04/01

שבלולית הסלע

 

 

 

 

 

 

 

 

11:26 1/04/01

נוריקו סאן

 

שימי סקטים

 

 

 

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

01:25 1/04/01

הרב פוק

 

בת 23 ועדיין מרטיבה?

 

 

 

אני לא יודע איך לשאול את זה, אבל השם שלך. . .
טוב, אני יהיה ישיר:
תגידי:
את קטומת רגליים, שבלולית?

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

17:49 1/04/01

שבלולית הסלע

 

גדול בתורה, ועדיין...?

 

 

 

אני לא יודעת איך לשאול את זה, אבל התגובה שלך...
טוב, אני אהיה ישירה:
תגיד, אתה קטום מוח, הרב פוק?

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

22:50 1/04/01

הרב פוק

 

כן, אני קטוע מוח. הורידו לי את כל האונה השמאלית

 

 

 

ונשארתי ימני טיפוסי. בעל דעות ימניות טיפוסיות.
שובניסט. דתי פנאטי מנ-מניאק שיורק על הומואים
בהפגנות השמאל, ושורק לאשכנזיות תמיד.
הבעיה היא שהאונה הימנית שלי צמחה והשתלטה
על מקומה של אחותה הכרותה. יש לי גידול באונה
הימנית, והגידול עדיין גדל, כדרכם של גידולים.
אני גאון באונה הימנית שלי. אני איינשטיין
של כרותי אונת-שמאל. יש לי IQ של הרמב"ם והרשב"ן
ביחד.


ברוך השם, חוש הריח שלי לא נפגע מכל הכריתויות.
אני עדיין מריח שרמוטות מקילומטרים. וגם חלזונות,
חלזונה שכמוך !

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

10:21 1/04/01

יאיר לא לפרסום

 

תתבייש לך "הרב פוק", גם לציניות יש גבול !

 

 

 

אל תתייחסי אליו שבלולית,
בואי אלי,
בואי,


אני אדפוק אותך.


אגב, את שבלולית המתוקה מפורום פרפרים ז"ל של וואללה ?

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

18:09 1/04/01

נוריקו סאן

 

אוי יאיל, אתה כה שנון

 

 

 

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

16:34 1/04/01

שבלולית הסלע

 

תודה על ההצעה, אבל...

 

 

 

לא שבלולית מפורסמת אני,
סתם שבלולית ביבים.
ולא אבוא אליך, נערי,
כי יש לי עיסוקים יותר טובים.

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

01:04 1/04/01

הרב פוק

 

אתם כולכם כופרים מזהמי שפת הקודש |!|

 

 

 

סתאאאאם.


[1 באפריל, 1 באפריל, 1 באפריל]

אוהב אתכם אהבת עולם.
מווווץץץץ.
טפו !

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

11:26 1/04/01

נוריקו סאן

 

אויש אתה חמוד בתול דוס.

 

 

 

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

00:01 1/04/01

סתם איתי

 

|?|

 

 

 

מוזר, אף פעם לא מגיבים על דברים כאלה, מתוך נימוס אולי?
כל היודע דבר על מקום הימצאה של הפואנטה.....



(עכשיו בטח יבואו כל מיני מתחסדים שיבואו ויאמרו "אבל לא צריך תמיד פואנטה!")

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

נכתב על ידי , 22/1/2012 21:41   בקטגוריות נוריקו סאן, מהמגירה לדיסק, הרב פוק, IOL, סתם איתי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




9,802
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למר פ. לצן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מר פ. לצן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)