לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

IOL פורום מהמגירה לדיסק IOL


בלוג זה מיועד להיות בית לפורום האגדי של IOL מהמגירה לדיסק ז"ל יודע אני בוודאות כי כל הבלוג גובה ממש לפני המעבר לוואלה (ימח שמם) על ידי דינורה (אלוהים יודע היכן היא ולמה החומר לא מוצא אכסנייה אחרת) ומשתתפים נוספים

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2021    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2021

לכבוד טו' באב - משה יוצא לדייטים


חלף במוחי הרהור ונזכרתי ברפורמים המחכים למשה שישוב מהדייט הכושל הנוסף שלו.

אז בבקשה

ארבעה דייטים כושלים של משה...

 

 

 

 

תאריך: 23:16 22/03/98
מאת: משה והרפורמים
נושא: ידענו טובים יותר

 

הכוונה לדייט.
היא דווקא היתה נראית מאה אחוז, לא כמו הטעם של תמנון (סיליקון למות... זה לא) אבל
אחלה ואז היא דיברה.
וחבל

מאוד חבל

מאוד

 

 

 

 

 

 

 

 

     תאריך: 00:04 08/02/00
מאתמשה מספר לרפורמים חוויות מהבליינד דייט
נושא: מה זה הדבר המזעזע הזה?

 

דייט. בליינד דייט. אתם יודעים.
דיברנו יומיים בטלפון, נשמעה נחמדה.
נשמעה מישהי שכבר קרה לה משהו בחיים.
טוב, גם אני לא חסר לי דברים שקרו לי
א-קיצר
קבענו נקודת מפגש
הגעתי, כמה דקות קודם שלא תצטרך לחכות לי
התישבתי על הספסל
הגיעה גם היא
מילא שהיא לא נראית כמו שאני אוהב, נגיד דבר שאולי ניתן
להתגבר עליו, נגיד
אבל מה הקטע עם השן הקדמית העקומה והשחורה
זה לא מהיום אתם יודעים
זה משהו שכבר קיים הרבה זמן
מה
היא חושבת שזה מוסיף לה סקס אפיל?
שזה יעשה לי זיקפה שקשה לתאר?
מה זה הדבר המזעזע הזה.

ולמה לכל הרוחות אני לא פוגש מישהי שתהיה כמו שאני אוהב, לא
מיס עולם, אבל לא פרה, נמאס לי מכל הפרות שיוצא לי להכיר
לאחרונה, לא רוצה.
לא מבקש מאף אחת לרזות, לא צריך באמת, רק שלא יכירו לי אותן
יותר.

אחרי שתי דקות אמרתי לה שזה לא יקרה ביננו
אמרנו שלום והלכתי משם.
והפסדתי ג'סי בגלל זה.

פשוט לא יאמן

 

 


תאריך: 01:01 29/08/00
מאתמשה והרפורמים
נושא: המפגש עם הפרה - משה יוצא לדייט.

 

כידוע לכל באי הפורום מחפש לו משה שלאאאנו מזה זמן רב אחר בחירת
ליבו. לפני כשבועיים פנתה אל משה ידידה שלו שנקרא לה בשם זמיר,
ואמרה כי יש לה מישהי להכיר לו. משה אינו אדם שבוחל בבליינדייטים
למיניהם ולכן היסכים. אמרה לו זמיר, תראה, היא לא בדיוק כמו שאתה
אוהב. למה את מתכוונת שאל אותה משה, שכידוע אוהב בחורות קטנות, רזות
(מאוד) בעלות חזה מינימאלי ונטיה עזה לאנורקסיה? היא לא כל כך רזה
אבל היא גם לא ממש שמנה. מלאה קצת. ככה אמרה זמיר ומשה אמר בליבו,
על מבנה הגוף נסתדר אם היא באמת כפי שזמיר מתארת. לאחר שיחת טלפון
עם הבחורה קבעו להיפגש ומשה היגיע ברכבו אל ביתה לאסוף אותה. אל
האוטו נכנסה פרה ואמרה מו. הכוונה היא לפרה פרתית במיוחד, פרה פרה.
משהו ענקי. פרפרה. משה לא ידע את נפשו מרב בהלה. האוטו כמעט ונשבר.
הבחורה היתה בגודל של מקרר אמקור מהדגמים הגדולים וגבוהה ממשה בראש
לערך. משה כל כך נבהל שמהבהלה אפילו לא הצליח לומר לה שאינו רוצה
להמשיך ונאלץ לחלוק עימה קפה ולהחזירה בזהירות הביתה מבלי שהאוטו
ייתפרק.


מוסר השכל. בנות. רזה פרושו רזה. לא חטובה, לא לא שמנה, לא נחמדה.
כל שאר הביטויים מלמדים על בחורה עם מעט יותר בשר שזה דבר נהדר אם
אתה אוהב יותר בשר.
יומיים לאחר המפגש ומשה ומכוניתו עדיין לא הצליחו להחזיר לעצמם את
שלוות הנפש.
אימרו מו.

 

 

 

 

תאריך: 01:17 27/01/01
מאתמשה והרפורמים
נושא: הזעזוע והאימה - הספור המלא, משה חוזר מדייט נוסף

 

בשעה זאת ממש, אמור היה משה להיות בקולנוע גלובוס על מנת לראות את
הסרט להתחיל מחדש עם הדייט שלו להערב. משה התכונן, לבש בגדים נאים,
סרק שערו, שם בושם נעים ויצא לפגישה. לפני כן אף הזמין כרטיסים
באמצעות הקולנועפון. הבחורה היתה מזעזעת משהו. למרות שלא ניחנה בכל
אותן תכונות החביבות על משה הרי שנראתה במבט ראשון בסדר גמור ונראה
היה כי יש סיבה לקפה. בחשיכת המכונית השיחה אף היתה סבירה. אולם
משישבו לקפה, ככה לפני הסרט, והגברת חייכה, הסתבר ששיניה האחוריות
חסרות לחלוטין, סוג של חוסר הדורש השתלה של תותבות. משה לא ידע היכן
לשים את עצמו ובתואנה של תחושת חוסר נוחות חתך את הפגישה בהקדם
האפשרי וחזר לביתו כשהוא מותיר את הכרטיסים בקופת הקולנועפון. בנות
מה קורה? כלום אין אתן יודעות כי שיניים נאות הן חלק חשוב ביותר בכל
מערכת יחסים תקינה? רק המחשבה על נשיקה, שלא לדבר על פעולה אוראלית
העבירה במשה זרמים עמוקים של חלחלה.

 

 

 

 

 

================================================================

 

תהנו

טו' באב שמח

מבקר הביקורים

מר פ. לצן

נכתב על ידי , 24/7/2021 11:28   בקטגוריות פסימי, אהבה ויחסים, משה והרפורמים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




9,800
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למר פ. לצן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מר פ. לצן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)