לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

IOL פורום מהמגירה לדיסק IOL


בלוג זה מיועד להיות בית לפורום האגדי של IOL מהמגירה לדיסק ז"ל יודע אני בוודאות כי כל הבלוג גובה ממש לפני המעבר לוואלה (ימח שמם) על ידי דינורה (אלוהים יודע היכן היא ולמה החומר לא מוצא אכסנייה אחרת) ומשתתפים נוספים

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

17-10-2001 עד 22-10-2001


 

23:39 22/10/01

. שירילי

 

מישהו יכול בבקשה לתת לי את הלינק לפורום הישן של יואל? תודה.

 

 

 

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

09:34 23/10/01

דיקטטורה בפורום

 

כן

 

 

 

 

 

קישורים

»http://www2.iol.co.il/communikit/scripts/forums/live/forums_single_25.asp?rootId=5357572&msg_id=5357746

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

09:35 23/10/01

דיקטטורה בפורום

 

טעות

 

 

 

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

09:37 23/10/01

דיקטטורה בפורום

 

זין על וואללה, נסיון אחרון

 

 

 

תעתיקי ותדביקי:

http://www2.iol.co.il/communikit/scripts/forums/live/forums_all_29.asp?forum_id=1077&bck=creativeWriting

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

21:04 23/10/01

. שירילי

 

תודה חבוב :)

 

 

 

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

01:12 22/10/01

. ציפי

 

התפרסמה ביקורת על הספר שלי בעיתון

 

 

 

"זמן תל אביב" האחרון על ידי מנחם בן.
הנה הלינק. זה בסוף הכתבה.

תודה

ציפי.

 

קישורים

»הכתבה בזמן תל אביב

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

23:30 24/10/01

gdfgdf dfgdfs

 

אינני מבין את ההתלהבות

 

 

 

הרי הוא רשם שם ש "אין זו שירה " אלא מסמך סוציולוגי ,כלשונו.
ואכן אלו הם מיסמכים סוציולוגים המראים כמה נביבות צפה לה בימינו אנו.

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

03:03 27/10/01

noga_k34

 

אוקיי

 

 

 

היתה לי תגובה ממש ארוכה ויפה לכתוב אבל המחשב הבנזונה שלי מחק אותה.
המשפט האחרון שלי היה שדווקא חשבתי שבפורום הזה יהיה קצת פירגון גם ל"זבל אינפנטילי במלוא הדרו" וגם אם הוא נעשה גרוע מיום ליום


נוגית

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

02:44 24/10/01

שליטא ש

 

טוב למנחם בן בטח יש איזו סימפטיה לטנטית להומואים שמנים וקרחים, הא "ציפי"?

 

 

 

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

21:23 30/10/01

סתם איתי

 

מי שראה אותו במחשוף

 

 

 

יודע שהוא חולה על שירי מין, אז זו לא ממש הפתעה שהוא נתן ביקורת טובה לציפי.

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

17:20 22/10/01

noga_k34

 

אחלה ביקורת, סחתיין עלייך ציפי

 

 

 

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

17:17 22/10/01

noga_k34

 

אחלה ביקורת, סחתיין עלייך ציפי

 

 

 

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

17:21 22/10/01

noga_k34

 

אופס, לחצתי פעמיים... סורי

 

 

 

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

02:41 21/10/01

suryrony

 

humapen R s113

 

 

 

jonu licks his balls
i'm watching t.v
i look at my insulin capsule , it's almost empty
i've got a friend on cock
i think he's happier than me
jonu gets up
he tries to lick my face but i smack him a small one
he grins at me and i'm jealous
i wish i could lick my balls too

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

23:16 20/10/01

dorrr

 

שיר דיכאון למתקדמים (אגב זה לא אוטוביוגרפי, ולכן אין צורך לנסות ולעודד אותי, זה רק שיר, וזה לא אני)

 

 

 

פעם שאלתי,
שאלתי למות.
רק הייתה לי טעות,
טעות בכמות.
(כי יכולתי לשאול את נפשי למות,
אך לשאול על כמות?
זה אסור, זו טעות.)

אז פקחתי עיניים, שוכב, בלי לזוז.
כי הייתי קשור,
זה היה באישפוז.
כי ברור
שאסור
לשכוח שום פרט,
ובפרט - המינון של הברביטוראט

ועכשיו אני חי
(לא שמחה ולא חג)
מת למות,
אך תרופות זהו עסק עם באג
וממה שנותר - אני מה זה פוחד
בחיי, זה מפחיד
כך לקפוץ מהגג

לא נותנים פה לחיות,
לא מרשים פה למות
להחליט אם תמות, רק להם יש כאן זכות
אוהבים הם טקסי זיכרון ויתמות
אז תמות בצבא
(או תחזור עם נכות)

סתם למות זה עוון, אך לסבול זו גבורה
כי אתה נאבק, (זה הרואי נורא)
אם למות זה עוון או מצווה ונחוץ
זה הרב שיקבע,
(או מדיניות החוץ)

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

07:10 21/10/01

גלאית ג

 

:-)))

 

 

 

 

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

02:01 20/10/01

noga_k34

 

יש מיליון ואחת

 

 

 

יש מיליון ואחת שאלות שרציתי לשאול אותך ואף פעם לא שאלתי
יש מיליון ואחד דברים שרציתי להגיד לך ואף פעם לא אמרתי
יש מתנות שרציתי לתת ויש שירים שרציתי לשיר
יש מקומות שרציתי לראות
ויש אנשים שרציתי להיות
יש מילי שרצית לשמוע ויש שרציתי להגיד.

ציירתי שקיעה וציירתי גם ים
עיניים גדולות ופה קטן
זה מה שאני רואה כשאני רואה אותך
ואתה בשבילי כל העולם

אמרתי שאני יודעת מתי לקום וללכת
אבל לא הלכתי בזמן
אז עכשיו אני נשברת ומתנפצת לרסיסים
ונופלת ובוכה על הרצפה הקרה
לא אוכל אהובי שוב לראות אותך
כן, זהו כוחה של אהבה


הערה שלי- (לא חלק מהשיר):
אני יודעת שזה לא משהו, כתבתי את זה כשבכיתי אז לא ממש התמקדתי במה שיוצא. נראה לי שיש לזה פוטנציאל אז אם למישהו יש רעיונות לשפצור אתם מוזמנים לעזור!!

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

23:15 18/10/01

אחד מיוחד

 

לחבר'ה מ-7003

 

 

 

אם מישהו מכם הגיע לכאן וקרא את שלושת החיבורים שפורסמו עד כה ("שין פחות חודשיים", "חפיפה ומרכך" - שניהם נמצאים דף אחד או שניים אחורה; ו"יומן תצפית") - אתם מוזמנים מאוד להגיב, לכתוב דברים משלכם, וכו'.

להתראות בצאלים,
יג

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

20:18 17/10/01

אורה סתר

 

ומהדיסק - לספר??? קורס חדש למי שרוצה להוציא ספר לאור

 

 

 

בחודש נובמבר מתחיל קורס במסגרת קמפוס - למודי חוץ של אוניברסיטת תל אביב למי שרוצה להעיז ולהוציא ספר לאור - בין אם דרך הוצאת ספרים, בין אם להפיק אותו בעצמו
בקורס יש מרצים מכובדים כמו מולים ולקטורים של הוצאות ספרים (אוהד זמורה, עמית רוטבארד, חיים פסח, דב אייכנוולד), עורכים, סוכנים ספרותיים, עורכי דין, מעצבים גרפיים, אנשי נייר ופונטים, אנשי דפוס וכריכה, וכן מומחים בהוצאה לאור עצמית ודיגיטלית. גם מספר סופרים שעברו את התהליך ישתתפו.
זוהי הזדמנות להכיר באופן מעמיק מה מחכה למי שרוצה להוציא ספר לאור...

לפרטים - קמפוס, 1-800-39-39-40 [email protected]
או לדואר האלקטרוני שלי [email protected]

 

 

גירסא להדפסהשלח לחברים

 

 

 

 

20:16 17/10/01

אורה סתר

 

מהמגירה לדיסק.. ומהדיסק לספר? קורס העוזר להוציא ספרך לאור

 

 

 

בחודש נובמבר מתחיל קורס במסגרת קמפוס - למודי חוץ של אוניברסיטת תל אביב למי שרוצה להעיז ולהוציא ספר לאור - בין אם דרך הוצאת ספרים, בין אם להפיק אותו בעצמו
בקורס יש מרצים מכובדים כמו מולים ולקטורים של הוצאות ספרים (אוהד זמורה, עמית רוטבארד, חיים פסח, דב אייכנוולד), עורכים, סוכנים ספרותיים, עורכי דין, מעצבים גרפיים, אנשי נייר ופונטים, אנשי דפוס וכריכה, וכן מומחים בהוצאה לאור עצמית ודיגיטלית. גם מספר סופרים שעברו את התהליך ישתתפו.
זוהי הזדמנות להכיר באופן מעמיק מה מחכה למי שרוצה להוציא ספר לאור...

לפרטים - קמפוס, 1-800-39-39-40 [email protected]
או לדואר האלקטרוני שלי

 

 

 

 

נכתב על ידי , 28/1/2012 22:07   בקטגוריות IOL, דיקטטורה בפורום, שירילי, ציפי, שליטא, סתם איתי, אחד מיוחד  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
9,803
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למר פ. לצן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מר פ. לצן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)