לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה משהו? אבל לא באמת?

Avatarכינוי: 

גיל: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2015

[237] חרדה


[14:53] 
כסף וזמן, שנייהם ידועים אצלי כטריגרים לחרדה.
ולמרות שהמצב סביר רמת החרדה שלי יכולה בקלות מדהימה לטפס למצב שבו איני יכולה להתמודד.
הכי נורא זה להתחיל את היום עם התקף חרדה, כמו היום.

למרות שיש לי מספיק כסף ואני עובדת אני עדיין מתחרפנת ומחפשת שרק יגידו לי שיהיה בסדר,
למרות שאני יודעת שיהיה בסדר, שהייתי במצבים יותר גרועים ושרדתי , אני עדיין צריכה שירגיעו אותי.
ואני לא רוצה לקחת תרופות כדי להירגע או להשתמש בעשב הפלא שתמיד עוזר,
אני רוצה להירגע בעזרת עצמי.

 

איך כדור חרדה שכמוני יכול למצוא שלווה בעצמו? 

כבר התקלחתי ושמתי לק, ודיברתי עם כל מי שצריך לדבר בשביל מרחב נשימה. 

וכל מה שנשאר לי זה לאזן את רמות הסוכר בדם ולעשות גבות. 

אם אני אראה יותר טוב אולי אני אצליך לרמות את עצמי ולהרגיש יותר טוב..  

כרגע נראה שלא משנה כמה תה ירוק אני אשתה 
אני אצתרך משהו יותר חזק כדי להשתחרר מהחרדה שמחזיקה בי. 
[15:04] חסרת השם. 
 

נכתב על ידי , 23/8/2015 14:51   בקטגוריות חסרי משמעות, נקודות בזמן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



[236] אינה משחררת


[14:28] בבית המשפחה של בן זוגי.
אני מרגישה מידי פעם שהצורך לכתוב כאן מתעורר,
אך לצערי מקום זה מאבד במהרה את הקסם שהיה בו בימי קדם.
 הכתיבה כבר אינה משחררת.

מוחי ספוג כימיכלים ומחשבות, 
אפילו הזמן כבר כמעט ואינו סוטה ממסלולו הטיבעי.

 

אני לא יודעת איך להמשיך, אך איני אבודה. 
אולי אלך להעיר את בן זוגי?
הוא יחשוב על תשובה.

עכשיו שאני יוצאת עם פילוסוף אני פטורה מהעיניין?
כן?

יופי.
 

 [14:33] חסרת השם. 

נכתב על ידי , 17/8/2015 14:26   בקטגוריות חסרי משמעות, נקודות בזמן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחסרת השם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חסרת השם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)