לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Book of GOD



Avatarכינוי:  !!GoD!!

מין: נקבה

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2016

אנחנו עומדים למענם דקה הם שוכבים למעננו נצח


היום, יותר מכל יום אחר בשנה,
אני גאה להיות לוחמת, גאה לאחוז בנשק ולדעת שעכשיו זה התפקיד שלי.
התפקיד שלי להגן, לשמור, להיות ערנית ודרוכה.
גאה להיות חיילת לוחמת , כן אני לוחמת.

 כל מי ששואל איפה אני משרתת ואני אומרת שאני לוחמת, הם שואלים אותי למה?
לא היה לך טוב בגוב?
לא מספיק לך שנתיים למה לחתום עוד שנה?
למה חתמתי עוד שנה? 
זה לגברים הם אומרים ,
זה לא בשביל בחורות,
אתן לא מספיק חזקות, זריזות,או חדות.
אני לא עונה להם,לקולות האלה לפעמים הם באים מבחוץ ולפעמים הם מתוכי.

אבל יש קולות אחרים 23,447 אם נדייק 
שעונים לי, עונים לי כל יום , בגללנו. 
ואני עונה להם בזכותכם,למענכם, אתם את שלכם עשיתם בכבוד בגאווה ובאהבה.
ועכשיו, עכשיו תורי להיות חזקה למענם, לשמור על המדינה על הבית על האנשים.
בין אם זה לעמוד בעמדה בחור שאלוהים לא שמע אליו, ובין אם זה לעמוד במחסום ולעשות בידוקים, בין אם זה בסיור או בפילבןקס
בין אם במערב או מעצר, פשיטה או תצפית, עכשיו זה תורינו לעשות את כל מה שהם עשו, ולעשות את זה כמוהם בגאווה ואהבה, אהבה לארץ ולתפקיד.
היום אף אחד לא מפקפק ביותי לוחמת והיום אני לא חלשה כי אני עושה את מה שהם עושים, עומדת באותן עמדות שהם עמדו

״אנחנו עומדים למענם דקה הם שוכבים למעננו נצח ״
נזכור ולא נשכח במותם ציוו לנו את החיים !



 
נכתב על ידי !!GoD!! , 11/5/2016 12:46  
הקטע משוייך לנושא החם: זיכרון ועצמאות
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!!GoD!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !!GoD!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)