לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Book of GOD



Avatarכינוי:  !!GoD!!

מין: נקבה

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2017    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2017

חברה מסריחה


אני אגיד את זה ככה, משולש לעולם לא יכנס לצורה של עיגול , אלה עם אתה לוחץ ממש חזק, מתאמץ ממש וגם אז זה תלוי מהחומרים שהמשולש והעיגול עשוים ממנו.


לא באתי לדבר על עגולים ומשולשים, אני רוצה להתעצבן על החברה המסריחה הזו.


החברה זהו שמנסה לדחוף שמשולש יהיה עגול.


למה אני צריכה להתאים את עצמי לדרישות היופי של החברה?


דרישות קשות ונוקשות ומאוד מאוד ברורת .

את צריכה להראות בצורה מאוד מסויימת כדי להחשב ליפה, דרישות שלא נותנות ממש מרחב תזוזה, אין קצת ימינה או שמאלה, רזה מידיי היא מכוערת שמנה מידיי גם מכוערת.


וואלה לא מתאים לי להיות במשקל של 55 כדי להיות "יפה".


אולי במקום להראות לי איזה תרגילים עושים בטן שטוחה, תראו לי איך לאהוב את הגוף שלי כמו שהוא?


למה מלמדים אותי לשנוא את הבטן שלי אם היא יותר מידיי בולטת ולאהוב אותה כשאהיה בהריון?


אולי במקום לתת לי דוגמניות רזות תתנו לי אחת מציאותית, עם כפל או שניים בבטן, נכון שבשנים האחרונות כן יש לפחות 10 כאלה שהן מלאות וידועות, וגם אותן לרוב לא רואים, לא בפרסומות ולא בסרטים, לא כזמרות ולא כשדרניות בטלוויזיה.


ומה עם הגברים, גם להם יש מודל אפסורד ומפגר.


תהיה גבוהה עם שרירים כאלה ובטן כזו עם קוביות ו0 גרם שומן בגוף,שיער בהיר ועיניים כחולות בלי שיער על הגוף ושהשיער על הראש יהיה ככה.


תסלחו לי אבל אני מעדיפה את הגבר שלי ניאנדרטל, אני רוצה אותו עם שיער גוף, הכי סקסי לדעתי זה גבר עם שיער על הרגלים הידים ועל החזה, אל תיקחו לי את הגברים ותחליפו לי אותם בברביות.


אני לא רוצה גבר מנופח, רק אחד שמטפל בעצמו,לא רוצה אותו שרירי קרס קטנה זה דווקא סקסי בעיניי, ויותר מיזה, זה נוח לישון על זה.


אני לא צבוע, לא אבקש ממנו להיות משהו שאני לא רוצה להיות.


לא אני לא רזה, אין לי רווח בין היריכיים, אין לי בטן שטוחה ואין לי ידיין דקיקות.


מה שיש לי זה יריכיים עבות שנוגעות אחת בשניה כשאני הולכת, תחת שמסובב ראשים חזה שופע וידיים "מידלדלות" והאמת אני אוהבת את זה, אני יודעת מה אני שווה גם אם במראה אני לא בר רפאלי או גל גדות.


אני גם לא צריכה להראות כמוהן כי אני לא הן, אני מי שאני רוצה להיות ומעדיפה את זה.


 אני לא מתביישת להודות שאני אוהבת לאכול, למען האמת אני מטורפת על זה.


לא רוצה לוותר על צ'יפס ופיצה, לא רוצה לוותר על המבורגר אני מטורפת על המבורגר, לא רוצה לוותר על שוקולד גלידה קולה פפסי עוגיות וכל דבר טעים אחר רק כדי שאדחף לתוך מודל היופי הקטנטן שהחברה מכתיבה.


אני אוהבת את הגוף שלי כמו שהוא כי יש לי רק אחד ולא אקבל אחר.


היי אני א' 163 מטר שוקלת 70 קילו, אני לא מידה 30 בג'ינס ולא מיזה 0 בחולצות, את מילות ה"דאגה" שלם תדחפו לתחת זה לא מעניין אותי! אני אוהבת את עצמי איך שאני תודה


 


 


 

נכתב על ידי !!GoD!! , 29/6/2017 20:23   בקטגוריות שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!!GoD!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !!GoD!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)