לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר יהיה מחר



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

פמיניסיטיות תפסיקו לשפוט אותי, אני רוצה להיות אמא.


נראה שעברנו מקיצוניות אחת לשנייה. 

פעם הנשים הוכרחו להשאר בבית במטבח ולטפל בילדים ובבעל. 

לא הייתה אופציה לאישה לצאת ולנהל קריירה.

היום נראה שזה הכרח.

כששואלים אותי מה אני רוצה להיות כשאני אהיה גדולה אני אומרת עקרת בית.

אני לא רוצה לעבוד. אני לא רוצה קריירה. אני רוצה להשאר בבית ולטפל בילדים.

ואין פעם שאני לא מקבלת פרצוף, חוסר הבנה, והתנשאות.

איזה מין אישה את? את לא רוצה קריירה? את לא רוצה לעבוד? את רוצה להיות תלויה כל החיים שלך ולא לפרנס את עצמך? 

תפסיקו. 

אתם חותרים להגשמה עצמית, לא? מימוש פוטנציאל? עוד כל מני מושגים יפים שאתם זורקים?

אני חושבת שהעבודה שאני אהיה בה הכי טובה בעולם זה להיות אמא. 

זה התפקיד שהכי מתאים לי מכל התפקידים בעולם. 

זה מימוש הפוטנציאל שלי. להקדיש מאה אחוז מעצמי לגידול ילדים. 

אז למה אני צריכה להתנצל על כך? למה אני צריכה להרגיש שאני לא אישה, שאני נחותה וחסרת שאיפות ולא ממומשת?

אז שיוויון זה טוב ויפה, ומי שרוצה לצאת לעבוד ולפתח קריירה אני האחרונה שתעצור בעדה, אבל למה להכריח אותי?

למה לא לקבל את זה שיש כאלו שלא מעוניינות בכך אלא מעוניינות להשאר בבית ולגדל את הילדים?

מישהי אמרה לי שזו שזכותי אבל זה בזבוז פוטנציאל, ולאחר דיון קצר אמרה שאולי זה הכי טוב בשבילי אבל לא הכי טוב בשביל העולם.

אז אגיד יותר מזה, אני מאמינה, שאם אשקיע מאה אחוז מעצמי בגידול וחינוך ילדים, ואשלח לחיים ילדים שיגדלו להיות בני אדם טובים, 

אז תרמתי המון לעולם. 

אולי אפילו יותר מאשת קריירה מוצלחת. 


אני נולדתי עם הרצון הזה. עם הכמיהה הזו. 

כילדה קטנה הייתי עומדת מול המראה, מוציאה את הבטן הכי חזק שרק יכולתי, ומדמיינת שאני בהריון.

ואחר כך הייתי הולכת לישון ומתפללת שאיכשהו בדרך קסם אקום בבוקר בהריון. 


הדבר המוזר הוא, שכמישהי שכל השאיפות שלה בחיים זה להיות אמא, 

אני מאוד מבינה את מי שלא רוצה ילדים. 

ילדים זה לא פיקניק. וזה לא משהו שעושים כי סתם רוצים או כי החברה לוחצת. למרות שככה זה עובד בפועל.

אז דווקא בגלל שזה הדבר שאני הכי רוצה בעולם, אני כל כך מבינה את מי שלא, וממש לא תומכת בהבאת ילדים בכל מחיר.

יש מספיק ילדים בעולם. ויש מספיק רוע בעולם. לא צריך להוסיף. 

לא צריך להביא ילדים למקום כזה אם אתם לא מוכנים להם ולכל מה שכרוך בכך. 


יום אחד אני אהיה אמא.

ואני אהיה האמא הכי טובה שהעולם הזה אי פעם ראה.

 

כשעולה בי הדחף להרס עצמי בעוצמות חזקות במיוחד, אני מנסה למתן אותו במחשבה על הילדים העתידיים שלי. אמא שלהם צריכה להיות בסדר.

נכתב על ידי גברת אצטון , 10/6/2013 21:50  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  גברת אצטון

בת: 11




61,486
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת אצטון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת אצטון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)