לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר יהיה מחר



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

מחר יהיה מחר


זו הייתה כתיבת הפוסט הכי ארוכה שאי פעם הייתה לי.

התחילה מהבוקר, נמשכה כל פעם קצת, הרבה, עוד קצת, התפרסה על שתים עשרה שעות.

שבסופם, הוא נמחק, ואני דומעת, מתוסכלת, וכועסת.

לא מצליחה להסביר את עצמי, לא מצליחה להעביר את המסר, להבין, לסדר. 

תקועה בבלאגן. 

רוצה שיהיה עדכני, שמה שיהיה כתוב יהיה מיושר קו עם מה שאני מרגישה, וזה נהיה בלתי אפשרי כשכל שעה ה"משהו" הזה משתנה מקצה לקצה. אפילו מה שאכתוב עכשיו, בטח מחר כבר יראה מטופש ולא מתאים. ושוב אצטרך ליצור מחדש, עוד ועוד, וזה לא מספיק מדויק, לא מספיק טוב.

בצהריים היה פה שיר, שהתאים בהתאמה מושלמת למה שהרגשתי, ועכשיו כמה שעות אחרי, הוא רחוק ממני ומרגשותיי אלפי שנות אור.

השינויים הבלתי פוסקים, ואולי זה יותר מדי. זה כנראה יותר מדי בשבילי. אחרי הכול, אני באמת עדינה. 

ניסיתי "לזרום". פשוט להיות עם כל הרגשות החדשים, עם כל השינויים, עם כל מה שקורה לי. עם הבלבול שאחז אותי, והתמודדתי איתו באומץ.

כנראה שזה פשוט היה יותר מדי. עבר את הסף. 

עכשיו אלך לישון, עם אלף מחשבות, כמה דמעות, וכאב אחד גדול.


כואב לי בפנים.

אני שוב עצובה. איך זה קרה? 

הייתי צריכה לצפות את זה. 

אני שוב עצובה.

ועוד מספר רגשות מטביעים. 

לפחות נעים ומוכר לי כאן בעצב. 

כנראה שזה המקום שלי.



מחר יהיה מחר. 

נכתב על ידי גברת אצטון , 18/8/2013 01:50  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  גברת אצטון

בת: 11




61,486
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת אצטון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת אצטון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)