לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר יהיה מחר



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

אהבה?


אני לא יודעת מה זאת אהבה, שאלה שנראה שכולם תוהים ומתעסקים בה. 

מילים, רגשות, הגדרות מיותרות.

אך לי זה נראה מוזר, שכשמדברים על אהבה, כמעט תמיד מתייחסים לאהבה רומנטית, ולי זה נראה פשוט טיפשי.

אני עוד ילדה, אך אני יודעת שאין אהבה כנה או אמיתית יותר מאהבה הורית. 

כי אני ילדה, אבל כשאני מאכילה אותה ומרגישה איך אני שובעת עם כל ביס שנכנס לקיבתה, אני יודעת.

וכשהוא מצליח סוף סוף לעצום עיניים ולישון והרווחה וההקלה שאני מרגישה בגופי שלי, אז אני יודעת.

חוסר השקט כשהם בוכים, או האופוריה כשהם מחייכים, חוסר האונים מול הכאב שלהם, אין יותר חזק מזה.

הם מיוחדים בהחלט, הם מיוחדים בין המיוחדים ורבים נרתעים מהם, חוזרים ואומרים לי שלא כל אחד יכול היה לעבוד איתם, ולי זה לפעמים קשה להבין.

ואין טעם להיכנס לדקויות של כל אחד מהם, אני יכולה לכתוב על כל אחד מגילה, לדבר עליהם שעות.

וגם לא למקומות שבהם קשה, ולפעמים גם אני חסרת סבלנות או מרוחקת.

כי אני עוד קצת ילדה בעצמי, אבל כמה שאני אוהבת אותם, כאילו עוד רגע אחד, והלב שלי יתפוצץ.

 

 

נכתב על ידי גברת אצטון , 26/12/2013 14:13  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  גברת אצטון

בת: 11




61,486
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת אצטון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת אצטון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)