לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר יהיה מחר



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2020

שוב מוצ"ש


הלכנו לראות את התינוק. היא לא הסכימה שאחזיק אותו. 

אין לי את ל' לעבד את הדברים ולבד אני לא יכולה. 

אני צריכה שהיא תבין בלי שאני אגיד ובלי שאסביר מה שקשה לי להסביר לעצמי.

אין אף אחת בעולם שתבין את זה חוץ ממנה.

אבל צריכה להתרגל לחיים בלעדיה. לא יודעת אם תחזור ומתי ואיך. 

אני חושבת שזה הדבר הכי קשה שעשיתי אי פעם.

להיות בלעדיה. ככה.

אני שבורה מבפנים.

אני ממשיכה ללמוד ולעבוד ולעשות ובשביל מה?

מה שאני רוצה לא יקרה. לא בשנים הקרובות. יש יותר מדי מכשולים בדרך.

אני מקנאה באחרות. אני מרגישה שזה לא פייר ושהעולם לא צודק ואני לא יכולה להכיל את זה. 

אני כבר גדולה. אלה לא החיים שרציתי בשביל עצמי. זה לא לפי התוכנית. 

אני באמת לא רוצה. פשוט לא רוצה. אבל ממשיכה.

ובזה לעצמי. 

י' פה ואני צריכה לשבת וללמוד והלוואי שהיא תלך ואוכל לחזור למיטה. 

כולם יחשבו שאני ילדותית ולי לא אכפת. 

אני לא רוצה לעשות עכשיו כלום. 

אשב ואבהה במחשב. 

נכתב על ידי גברת אצטון , 20/6/2020 21:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  גברת אצטון

בת: 11




61,486
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת אצטון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת אצטון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)