לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר יהיה מחר



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

לאחר מכן


זה כל מה שיש לנו בעולם, סיפורים, לובשים צורות שונות, כתובים או מושמעים, או כלל לא מסופרים.

ואני נמשכת לכואבים, מתהפנטת מהעומקים, נשאבת לעצב.

אלה החיים שלנו, והחיים של אחרים, ושל אלה שכבר לא חיים ושל אלה שלעולם לא היו קיימים.

לפעמים אני שוקעת ולא מצליחה לצאת, לדקה, כמה שעות, ליומיים.

ובשאר הזמן, אני חיה את חיי, את אוסף הסיפורים האישי שלי, תמיד מלווה באינספור סיפורים, בעצב שממתין לרגע המתאים, ולפעמים לא מתאפק.

אני אוספת סיפורים, של הסובבים אותי, של אלה שלא יודעים מי אני, ושל אלה שלא קיימים. 

נוצרת אותם בליבי, חושבת עליהם תמיד. 

לפעמים העוצמה מכה בי, ולוקח לי רגע להתאושש.

פעם הייתי אוספת את הסיפורים, כהוכחות קטנות לסבל בעולם, לחוסר הצדק, לאומללות. 

מבודדת עצמי מאחרים, משווקת את ה"הדחקה" וה"התעלמות", כי איך אפשר להתקיים אחרת, לצד ערימת ההוכחות שצברתי?

מציפה עצמי מידע, פילוסופיה, פסיכולוגיה, בולעת עוד ועוד סיפורים, ספרים, שירים, אנשים.

מנסה להבין, למצוא תשובות, ואולי למצוא הצדקות לחוסר היכולת שלי להפרד מהעצב.  

פעם הסיפורים היו ההוכחה, לכך שהרע משתלט על הכול, ושכוח החיות הוא לא יותר מיצר השרדותי שטבוע בנו כאינסטינקט שלא תואם מציאות.

פעם לא הבנתי למה אנשים נכנעים ליצר הזו מבלי להשיב מלחמה, ומאיזו סיבה עלומה הם מונעים מאלה שהצליחו להתגבר על היצר המופרך, להתנגד לו. 

אבל היום גם אני נכנעתי ליצר, וחיה לפיו, אך מנסה למצוא את הסיבות הקטנות, הרגעים, הצלילים.

כנראה לעולם אאסוף סיפורים, אשאב לעצב, אחפש את העוצמות, ואולי אלמד פילוסופיה, ואולי אחשוב אחרת.

רק שהיום, להבדיל מפעם, אני מכירה בלאחר מכן, כי

"אין לנו 'והם חיים באושר עד עצם היום הזה' - אבל יש לנו 'לאחר מכן.'". 

יש לנו דמעות, וכאב, וסיפורים עצובים, ויש לנו לאחר מכן.

יש לנו לאחר מכן.

 

נכתב על ידי גברת אצטון , 4/1/2014 18:25  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  גברת אצטון

בת: 11




61,486
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת אצטון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת אצטון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)