לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

תחילתו של יומן


כבר שנים שאני רוצה לכתוב יומן, כמו בכל הספרים.

חשבתי לכתוב ביד- זה לא ממש עבד... XD

ועכשיו ממש יש לי חשק שיהיה לי איזה מקום כזה, ופה זה המקום המושלם...

אף אחד לא נכנס לפה, ואף אחד לא יודע מי אני... אז זה ממש כמו לכתוב ליומן פרטי (:

למרות שיש משהו נורא מקסים בלכתוב ליומן פרטי, שעשוי מעמודים, אני מניחה שככה זה חוסך עצים- ומה רע בזה? (;

עכשיו אני קצת בהתלבטות בחיים... על הרבה דברים.

בעיקר על תומר.... ועל מתן... ועל גל... XD

למרות שעל גל אסור לי להתלבט בכלל..

אני ממש בן אדם שטחי לפעמים

כי ברור שאני רוצה את תומר.

אבל מסיבה שאין לי את האומץ והחשק להודות בה, אני כאילו יותר רוצה את מתן או גל... אבל לא מהסיבה הנכונה.

אני בן אדם מתוסבך בטירוף XD

וגם יש את כל הענין האחר, החוסר ביטחון המוזר הזה שלי, שכל החברות שלי יעזבו, יחליטו שנמאס ופשוט ילכו ממני.

יש לו סיבה מאוד ברורה.

אבל זה לא אומר שאני מרוצה מזה...

עד פה הפעם

ילדה מסובכת (:

נכתב על ידי nono55 , 28/6/2012 09:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  nono55

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnono55 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nono55 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)