לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ישראל פנימה והחוצה

בתור נער ישראלי וציוני אני נתקל בתופעות מטרידות שקורות בישראל בעיקר בנושאים הפוליטיים והחברתיים הייתי רוצה לכתוב על התופעות האלה והייתי שמח אם תגיבו לרעיונות ולמחשבות שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

השריפה שככה אך חילופי האשמות רק החלו


בכרמל בקושי שככו הלהבות ובממשלת ישראל כבר מתחילים בחילופי האשמות משרד הפנים את האוצר ולהפך. שר הפנים אלי ישי מבקש להקים וועדת חקירה ראש הממשלה מבקש ממנו לסגת מדרישתו ולהסתפק במבקר המדינה.

יש באמת צורך בחקירה ראש הממשלה באמת לא היה מודע לסכנות? השר ישי לא קיבל את ההתראות? המחדל הזה הוא מחדל שהיה ידוע לכל, וגם הפיתרון שלה לא דורש וועדת חקירה, כבר הוגשו המסקנות של וועדות קודמות, צריך לתגבר את מערך הכבאות לשדרג אותו ולהתאים אותו למקובל במדינות המערב.

אז מה וועדת חקירה תתן לכל הדורשים חקירה? שקט, שקט לכמה חודשים אם לא יותר מכל הרעש התקשורתי, הנושא ירד מסדר היום וההמלצות ייזרקו אל הפח עד האסון הבא.

הדרישהלהתפטרותושל אלי ישי מגוחכת בעיניי אין סיכוי שאלי ישי יגיד טעיתי חטאתי ואני צריך לשלם את המחיר על כך, יש לו הרבה דברים לדאוג לגביהם קצבאות האברכים ניצול משאבי המדינה כדי לממן הישיבות שלו הגדלת קצבאות הילדים, שימור האפליה של החרדים הספרדים ועוד הרבה דברים הרבה יותר חשובים ממערך הכיבוי בישראל, מצב הכיבוי לא באמת מעניין את ישי ואפשר גם להסיק זאת מהתבטאותו של הרב עובדיה יוסף שאמר שהשרפה התרחשה בגלל חילול שבת. ראש הממשלה לא יפטר את ישי הוא לא יסתכן בהיפרדות של ש"ס מהקואליציה כך שכל הקריאות להתפטרות של ישי הם דרישות סרק.

ראש הממשלה יכול וצריך להסתדר בלי ועדות ובלי חקירות הפתרון ברור וידוע יש צורך להקצות יותר משאבים למערך הכיבוי לשדרג אותו ואולי כך יימנע האסון הבא.
נכתב על ידי roam1 , 7/12/2010 18:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בזיון


מדינת ישראל מצליחה לשמור על מאזן מרשים,ללא אסון דבר לא זז, שנים הכבאים שבים וטוענים שהכבאיות מיושנות שאין מספיק באים שמטוסי הכיבוי לא קיימים ודבר לא קורה הממשלה דגלה בשיטת ה"לי זה לא יקרה".במקום שמדינת ישראל תוכל לעמוד בפני עצמה ולנסות למנוע את הפיכתה שלהשריפה לשריפה כל כך אדירה והרסנית במקום שמטוסי כיבוי יוכלו להיות מוזנקים בן רגע מתחננת מדינת ישראל שיש לה אולי הכי הרבה מטוסים במזרח התיכון למטוס או שני מטוסי כיבויי אולי במקום לקנות 30 מטוסים חדשניים מאמריקה נקנה רק 29 ובמקום המטוס היחיד נקנה מטוסי כיבוי;

עקבתי אחרי השריפה היום, שמעתי בטלוויזיה מטייס שהמצב של מטוסי כיבוי האש במדינה מספק ומתקבל על הדעת הוא אמר ששריפה כזו מתרחשת פעם במאה.;אין סיבה לדאוג מקרה כזה קורה רק פעם במאה. כורים גרעיניים קיימים 65 שנים ורק פעם אחת התרחש אסון, אולי נפקיר את האחזקה של הכור בדימונה נחסוך את הכסף זה סתם מיותר גם ככה רק פעם אחת נגרם אסון רק פעם אחת צונאמי פגע בצורה הרסנית למה צריך להשקיע במערכות התרעה זה היה אירוע יוצא דופן

השריפה האדירה שמתחוללת בצפון היא ביזיון שמישהו חייב לשלם עליו את הדין.
נכתב על ידי roam1 , 3/12/2010 22:18  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  roam1

בן: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , זכויות אדם , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לroam1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על roam1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)