לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים של נער מתבגר

אני בן 13 מתחיל את גיל ההתבגרות (נראה לי) ואין בגיל הזה הרבה דברים מה לעשות :אז רק בשבילכם פתחתי תבלוג הזה להציע לכם מה לעשות ועל הדברים שקרו לי (זה נשמע ממש מפגר אהה? תקראו תבלוג שלי ותראו)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

לילה טוב


לילה טוב אנשים

תהנו מהלילה האחרון שיש לחופש ותנצלו אותו

לצערי לא הספקתי להגיד למי שאני אוהב שאני אוהב אותה אבל אנחנו תמיד נתראה (למזלי)

תאמינו לי היא כל כך יפה מגניבה יש לה טעם טוב במוזיקה היא חכמה מצחיקה ועוד המון המון דברים

אבל לפעמים כדאי שמשהו טוב יצליח אתה צריך לחכות לרגע הנכון

אם אתה בא בזמן לא טוב אכלת אותה!

אז אני חושב שאני יחכה לרגע הנכון (ולא יציק לכם עוד עם ענייני האהבה שלי >< )

טוב נחזור לחופש.. היום זה הלילה האחרון כמו שאמרתי ואז אין חופש עדדדדד........... (לא זוכר)

אני לא יודע אם להיות שמח או עצוב כי מצד אחד נגמר החופש וחוזרים לבית ספר

אבל מצד שני רואים שוב תחברים

אח שלי היום לקח לי תמראה (זאת לא הפעם הראשונה שהוא נכנס לי לחדר)

התעצבנתי עליו הלכתי לדבר! איתו והוא בא והרביץ לי ובסוף כל המשפחה אומרים לי "זה ממש לא התנהגות של אח טוב"

או "זה ממש לא בסדר תיתן לו"

וזה מטריף כי אם אני יעשה את זה הוא ירביץ לי וגם המשפחה שלי יגידו למה נכנסת לו לחדר?!?!?

קיצר לא משנה מה אני יעשה המשפחה שלי תהיה נגדי

 טוב בטח תחנתי לכם תמוח אזזזז ביי ולילה טוב

 

נכתב על ידי asafos , 1/10/2010 23:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טבריה (היה מגניב)


יואו! הלכתי לטבריה לישון במלון והיה ממש מגניב חשבתי שיהיה חרא >< קיצר ביום הראשון הלכתי למסעדה בגלל שהגעתי ממש מאוחר לא עשיתי ביום הזה עוד משהו ביום השני הלכתי לעשות קיקיים בפעם הראשונה והיה מגניב אחר כך חזרתי למלון ואיזה 10 דקות אחרי זה הלכתי לשיט ואז הלכתי לכינרת בדיוק שיצאתי מהמים נחתכתי ברגל מזכוכית  אוף אבל חפיף חזרתי למלון התקלחתי ואז התחילה הנסיעה הארוכה.. שעה עד שהגענו לחבר של אחותי כדאי לקחת את אחותי הביתה אחר כך שעתיים נסיעה הביתה ואני לא מגזים! הגעתי הביתה ב 11 בלילה אכלתי נכנסתי למיטה ונרדמתי וזאת הייתה השינה הכי טובה שעשיתי בכל החיים שלי התעוררתי ב4 המשכתי לשכב במיטה עד 6 הביאו לי אוכל למיטה  קול 

 

והמשפט הכי מוכר:הגענו הגיתה עייפים אך מרוצים

 

אתם נסעתם בחופש לאנשהו?

 

נכתב על ידי asafos , 1/10/2010 10:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  asafos

בן: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לasafos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על asafos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)