לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

no consequences


just Fear.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

you


לפעמים אני תוהה אם אתה נוגע בי בכדי לרצות אותי או כי אתה באמת רוצה, אני תוהה אם איבדת את התשוקה אליי איפשהו בדרך. אני לא רוצה להיות הדובי הקטן והמתוק שאתה מחבק בלילה, או הצעצוע לזרוק על הרצפה ולהרביץ לו. לפעמים אני תוהה אם אני הבוגרת או הילדותית מביניינו, אני תוהה מה מהדברים שאתה אומר הם אמת כי איתך אי אפשר אף פעם לדעת. אני תוהה אם אתה רוצה שאבוא כי משעמם לך או כי אתה מתגעגע כי אני מרגישה לא רצויה.. לפעמים. ופתאום, מבלי ששמתי לב, אני לא שייכת לשום מקום, אפילו המקום הזה, הבית הזה שסימל לי אהבה בלבד מרגיש קצת לא נכון. אני תוהה אם איכפת לך בכלל או שאתה נהנה כל כך לשחק במשחקים האלו בי שאתה שוכח שאני אשקרה בן אדם. ואתה ישן, תמיד ישן ואני מנסה להעיר אותך משנתך כמו סיפור אגדות ישן ואתה רק מוציא קול מנומנם ורוטן כלפיי ומסתובב לצידה השני של המיטה. אני לא רוצה שזה ימשיך לדעוך ככה, אני לא רוצה לשחק יותר כבובה, אני לא רוצה יותר להרגיש ככה וזה מתסכל נורא, אני לא צריכה את הטובות שלך ושתיגע בי כשאתה לא רטצה או תבוא איתי לפאבים ותתמרמר שלא כיף לך ואני בעיקר מתחרפנת ממשחקי המילים האלה, שאני לעולם לא אדע מה היא האמת. אני שונאת שאתה מסתייג מלומר לי שאתה אוהב אותי ואף פעם לא יוזם את זה, כי נחמד וטוב לומר לבובה שלך שהיא יפה בשביל שתמשיך לשחק איתך אבל להפגין רגשות זה לעולם לא קורה ואחרי זה אתה מופתע שאני נכנסת לסרטים נשיים מטופשים. אני כוסעת כן, ומבולבלת, נמאס לי שאתה לוקח אותי כמובנת מאליה. אני רוצה שתתכוון למילים האלו שיוצאות לך מהפה, אני רוצה שתרצה אותי כמו שאני רוצה אותך, אני רוצה את התשוקה שלך בחזרה ואת האהבה שלך בחזרה, אני רוצה שתחשוב עליי ותחכה לי כמו פעם, לפחות קצת, מידי פעם.
נכתב על ידי , 1/3/2014 23:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

Skype:  obidibam 

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

2,620

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לObIdI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ObIdI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)