לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


לומדת להשתחרר ולהינות מהחיים

Avatarכינוי:  one dream

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

תובנות מהסופ"ש


טוב עבר הסופ"ש הרבה ממה שרציתי שיקרה לא קרה 

יום שישי נסעתי בערב לצמח להיפגש עם דקל והיה ממש נחמד ישבנו בארומה שתינו קפה 

אחרי זה ישבנו בטיילת מול הכינרת וכמובן שהוא ידפוק קטע קיטצ'י וקטף לי ורד אז זרמתי ושמתי אותו בשיער

דיברנו צחקנו אחרי זה ישבנו על הדשא.

נראה לי סירסתי אותו קצת והפגנתי הבנה ברכבים בעוד הוא לא מכיר אפילו דגמים של מכוניות.

היה בסדר 

מאוחר יותר הייתה ביישוב מסיבת פורים

ההורים שלי שיכנעו אותי ללכת איתם, כשסיימתי להתארגן כבר הבנתי שהם הלכו

לא התייאשתי והלכתי לשם לבד. ישבנו אמא שלי הביאה לי בירה רק היה חסר שאבא שלי יתן לי סיגריה 

רקדתי עם המשפחה ואז באה אחת בלונדינית חביבה וגאלה אותי מייסורי וקראה לי לרקוד איתה ועם חבריה מארה"ב

חתכנו מוקדם כי היה משעמם. כשיצאנו החוצה קלטנו כמה קר, ואני מלאת שמחת חיים מציאה שנגיע לבית בריצה וקיפוצים.

אמא שלי זרמה עם זה.

אתמול הייתי אמורה להצטלם באיפור גוף, סיכמתי עם האמנית מראש שזה לא עולה לפייסבוק ורבע שעה לפני שיצאתי מהבית היא החליטה שלא מתאים לה אז ביטלנו.

ואני אחרי שכל היום לא אכלתי בגלל הצילומים הכנתי שקשוקה אחת הטעימות (מבלי לעוף על עצמי)

היום ומחר אני בבית אמורה ללמוד למתכונת

בערב אני נוסעת עם בר לBBB בראש פינה 

ועד אז אני מקווה שאני אתחיל ללמוד 

ואיפשהו גם למצוא זמן להכין עוגיות כי אבא ביקש.

המשך יום קסום 3>

נכתב על ידי one dream , 23/3/2014 13:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שישי בבוקר יום יפה :)


לא משנה אם אני בעבודה או בבית בשישי בבוקר תמיד יש אנרגיות טובות ומצב רוח

אחרי שחזרתי אתמול מהעבודה יחסית מאוחר והייתי קרועה מעייפות, 

התעוררתי יחסית מוקדם אבל קמתי בכיף, הכנתי ארוחת בוקר בריאה 

עזרתי קצת לאמא עם העבודות בגינה,

תכף אני אלך להתקלח ולעשות טיפול עשרת אלפים לקראת הסופ"ש.

האמת אני עוד לא יודעת מה הוא צופה לי

יכול להיות שאני אסע ליבניאל לבקר את דקל ולהכיר אותו קצת יותר טוב 

(אגב אתמול הוא היה במסיבה בדוריס ואמר שאני חסרה לו מוציא לשון)

בערב אני עוד לא יודעת מה אני עושה

ובאמצע כתיבת הפוסט נסעתי לקניות 

אם אני יוצאת לטיול עם דקל היום אני חייבת לצלם

ים זמן שלא צילמתי

 

חוץ מזה..אני קוראת ספר שנקרא באושר ובאושר ובנתיים אני גאה בעצמי

אני מקפידה לבצע את המשימות 

אני גם חזרתי לעדכן את הבלוג 

 

 

והכי חשוב היום התעוררתי וכבר הייתה שמש בחוץ לעומת אמצע השבוע שאני מתעוררת לפני הציפורים

וכרגיל בא לי מחר לטייל לנסוע לאנשהו לא להיות תקועה בבית וכרגיל המשפחה לא זורמת.

 

סופ"ש מהנה ונפלא לכם 3>

נכתב על ידי one dream , 21/3/2014 10:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואהבה מה איתה?


מישהו בבקשה יכול להסביר לי מה דפוק אצלי?

כל הזמן אני שומעת שאני בחורה איכותית מי לא ירצה אותי וכאלה,

אבל שורה תחתונה אם אני מתאהבת זה בבנאדם בעייתי

וכשהחלטתי שאין פשרות יותר כי אולי הקרובים שלי צודקים ומגיע לי יותר טוב,

אז לא מגיע היותר טוב.

ולא שחסרים אני מכירה המון אנשים מדהימים שמתאימים לתיאור המבוקש,

אבל הם לא מנסים לצאת מאיזור הידיד למרות הרמזים שאני מפזרת.

אני רוצה את זה, רוצה יותר מהכל 

מישהו שישלח לי הודעה בבוקר יתקשר מידי פעם לספר לי מה איתו לשאול מה איתי

כל מיני מחוות חמודות כאלו,

מישהו לישון איתו, אני פשוט שונאת לישון לבד

שתמיד אני אדע שיש לי מה לעשות בערב כשאני לא עובדת ובסופ"ש

מישהו שיטריף לי את החושים,

מישהו לפנק,

אבל הפעם שלא יהיה מכור לסמים או נהיה אלים ברגע שהוא נוגע באלכוהול, או בדואי  או אובססיבי או מישהו בעדיין צריך את אמא 

או מישהו שחי בעולם שבו הוא הגיבור חיבוק עצוב

או שנגמרו הגברים האיכותיים באופן טוטאלי או שמשהו לגמרי דפוק אצלי.

ורוב הסיכויים שאני הבעיה,

נותת מעצמי יותר מידי,

ממהרת לאיזה מקום בקשר.

כן אני קצת תלותית אבל לא באופן מוגזם.

ואני לא רוצה להיות הדומיננטית בקשר (הגבר)

ואני רוצה לנסוע ולטייל להינות ולצאת ולחיות את החיים 

יש בי כלכך הרבה אהבה לתת ואין למי

לפני חצי שנה עזבתי את הבית בגלל גבר, שכרתי דירה והוא נעלם.

מאז הכרתי אנשים ואף אחד לא הוציא ממני את הרגש הזה אף אחד לא הטריף אותי כמוהו.

או שפשוט לא מגיע לי, יש אנשים שלא חווים את זה אפילו פעם בחיים. ולי יצא לחוות את זה פעמיים.

 

 

נכתב על ידי one dream , 19/3/2014 17:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,462
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לone dream אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על one dream ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)