| 10/2010
אטרף אחרי התגובות למה כולם באטרף אחרי התגובות? אני מבין שזאת אחד הסיביות לפתוח בלוג, אבל למה שנהיה אובססיביים כל כך? "תעשו לי ילד תלחצו על לייק, לייק, לייק". נכנסתם ולא לחצתם, גם לא השארתם תגובה? ברוגז לכל החיים, ואל תבוא לפה יותר.
ילדותי נכון? כן, מהצד זה נרה כך בדיוק. לא בוגר, אולי מרגיז, אולי מצחיק. יש מצב, שנצא מזה מתישהו? לא, זה עובד וזה תמיד יעבוד. הצעקה "תלחצו על הלייק!" תמיד תמשוך תשומת לב, אז למה שנפסיק, אם זה מביא תוצאות?
ואם משהו לא מרוצה? אז שיזדיין לא נשים לב עליו, מי הוא בכלל?
נ.ב. אה, וכמובן תחלצו על הלייק, מה נרה לכם?
| |
איך להרוויח מיליונים ולא להיתפס? אתמול במקרה נכנסתי לסטימצקי ובדרך לקופה הייתי עד לשיחה הבאה: לקוח רצה לשלם על הספר ואמד בתור לקופה. - אה, - אמרה לו מוכרת חמודה. - אני רואה, שלקחת ספר "איך להרוויח מיליון דולר בשבוע". בחירה מצוינת, אבל הייתי ממליצה לך לקחת עוד אחד, בכל מקרה הם משתתפים במבצע אחד ועוד אחד במתנה. - באמת? - התלהב לקוח. - איזה ספר? - "חוק העונשין" - השיבה מוכרת.
| |
למה לפתוח בלוג? אתם זוכרים, דיברתי מקודם על "איך לבחור נושא לבלוג?". היום אני רוצה מעט לחדד את הנושא ולדבר על המטרה של הבלוג.
תחשבו קודם כל "מי אתם?" (הכוונה היא במה אתם עוסקים ומה אתם רוצים לשדר) ואל מי אתם הולכים לפנות בבלוג. הרי אתם לא פותחים אתר בנושא אקראי משהו מהסוג "מה שבא - ברוך הבא" :) במיוחד אם יש לכם עסק או שירות עליו אתם רוצים לספר (גיוס לקוחות חדשים - היא יכולה להיות אחד הסיבות לפתוח בלוג). אבל תזכרו, שבלוג תמיד יהיה מאוד אישי, כי הוא מזמין את המבקרים להשתתף בשיחה - להגיב לפוסטים, לחלוק איתכם את דעתם. לכן אם לא תהיו קשובים אתם לא תגיעו רחוק.
הבלוג, להבדיל מעיתון, לא מנסה לשדר חוסר מעורבות בנושה זו או אחר. להפך אותו בלוגר תמיד כותב את הדעה האישית שלו בנושא. אז אל תנסו להראות משהו, שלא בא מהלב. אנשים ירגישו את זה. אבל מצד שני אם זה בלוג אישי אתם יכולים לכתוב שם מה שבא לכם ואף עורך לא יקום ויגיד, שלא מקובל להגיד כך והפוסט ההוא בכלל צריך למחוק מהרשת.
על מה אתם כותבים בבלוג? יש נושא מסוים? או שאתם מספרים על החוויות מיום יום? (דרך אגב חוויות מיום יום יכול להיות נושא מצוין)
| |
כמה זמן ביום אתם מקדישים לאינטרנט?
כמה שעות ביום אתם מקדישים לאינטרנט? שעה, שעתיים, יום שלם?
המצפון לא מציק לכם אחרי זה? משהו בסגנון: "היית יכול לעשות במקום זה, זה וזה ועוד לעשות ריצה בחוץ".
| |
ארבעה שלבים בדרך לבלוג מוצלח כל מי שפותח בלוג הוא לא עושה את זה בגלל שאין לו מה לעשות. הסיבה היא תמיד רצון למשוך תשומת לב של אנשים, לשתף אותם במשהו ולגרום להם להגיב. תשומת לב הוא מטבע אוניברסלי של האינטרנט, אותו תמיד אפשר להפוך לכסף.
כל מי שרוצה להיות ראשון בנישה, כלומר להשפיע על קבוצה גדולה של אנשים, לשכנע אותם במשהו, להשיר מסר או רעיון, הוא חייב לעבור ארבעה שלבים:
תשומת לב ~ אמון ~ מוניטין ~ השפעה
אי אפשר לקפוץ משלב לשלב או לדלג על אחד מהם.
| |
לדף הבא
דפים:
| כינוי:
בן: 41 |