לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

N-G




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

הקפאה


אם לא שמתם לב הקוראים הקבועים שלי, עברתי לבלוג הזה
אז, אני מקפיאה את הבלוג הזה,אני אולי אפרסם פה משהו מזמן לזמן, אולי רק שאלות קצרות ורנדומליות. או סיפורים אבל המחשבות שלי יעברו לבלוג החדש שלי.
אז, אני מניחה שאני צריכה להיפרד מהבלוג הזה.
שיר:
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

התנגדות ולחץ הם כמו שתי מילים אשר משקפות את הרגשתי.

אם לא אוכל לסבול את ההתנגדות אתחיל להרגיש את הלחץ.

שתי ההרגשות חובקות זו בזו, מחזיקות חזק ולא מוכנות להתנתק.

הם מחזיקות חזק, זה נכון, אבל באותה ההזדמנות אני בניהן, מרגישה איך האוויר שלי הולך ונעלם.

אני בולעת אוויר, מנסה לזכות בעוד רגע אחד של חיים,מרגישה את הבועה המשונה יורדת בגרון שלי, נעלמת לנצחים.

חזק הם לוחצות, אני מנסה להשתחרר אבל הם משתלטות עליי, מפילות אותי על הרצפה ביחד איתן.

סוגרת עיניים ורואה את הסוף, מחכה למחשבה האחרונה שלי.

אבל אז אני נזכרת שהן רק תחושות, ושהן נעלמות.


נכתב על ידי , 16/11/2010 20:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




407
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לangels should cry אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על angels should cry ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)