N-G

<<    אוקטובר 2010    >>
17181920212223

10/2010

אל תעשנו- אין לי כוח להרים אחריכם.

היום בשיעור שטח* המורה ביקש שקט, טוב נו אז המשכתי לדבר.
אחרי שהמשכתי לדבר הוא קרא לי לעמוד מול כל הכיתה, סתם לעמוד.
טוב, קמתי ועמדתי שם לעוד חמש דקות. עד שהוא אמר ללכת לטרקטור כמו כל שיעור אנחנו הולכים לשדה של הנרקיסים-להציל נרקיסים.
רק אותי הוא עצר ואמר שאני אחכה לו ליד הטרקטור. בסדר, אולי הוא יתן לי להרים כמה דברים בשדה.
ליד הטרקטור הוא קורא לי ואנחנו הולכים לקחת שקית ניילון מהמזכירות של החטיבה, בסדר.
אבל אחר כך הוא הצביע על שטח פתוח שיש בין בניין המעבדות לבין המבנה של שכבות ח', מסביר לי שעכשיו אני צריכה "לבלות" פה במשך שלושת השעות הבאות ולחפש בדלי סיגריות (מה שנישאר מהסיגריה אחרי ש...טוב, מעשנים אותה) בשטח של חמישים על שבעים מטרים.
הוא הסביר לי שבדלי הסיגריות צריכים להיאסף מכיוון שכל הקיפודים (שבחיים לא ראיתי) והטווסים (שאני רואה כל הזמן) באים ואוכלים את זה ואז זה עושה להם משהו בקיבה (קיב קיבה?) והם מתים, לא כיף.
אז אני הייתי צריכה לאסוף את כל זה במשך השלוש שעות הבאות. ושתבינו, השטח שאני מדברת עליו הוא זה שמעשנים בו כולם (אפילו שהעישון אסור בכפר), מצאתי המון בדלים מסריחים, מה שגרם לי להסריח מסיגריות, מה שאם אחד המורים היה מריח אותי הייתי יכולה לקבל עונש כי עישנתי (ואני לא, אני בחיים לא אגע בסיגריה), מה שסתם ביאס אותי כי גם הייתי בשמש שלוש שעות.
לא כיף, אבל לפחות השתחררתי מוקדם היום.
אבל עמית היה אמור לבוא אליי היום והוא הבריז לי כי היה לו איזה משחק ב7 בערב (של כדורעף. ואני אפילו לא ידעתי שהוא משחק, והוא היה יכול להספיק לקחת אוטובוס באיזה 6, ממש התעצבנתי עליו.
הקיצר, אני מקווה שהמשך היום הזה ילך טוב יותר.
from Erin ○
נכתב על ידי , 31/10/2010 16:19
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

טיול שנתי.

אז אתמול חזרתי מהטיול השנתי של בית הספר-היה כיף.
לפני שאספר מה היה אני חייבת לומר שאני ל מעריצה גדולה (בלשון המעטה) של טיולים שנתיים, מכיוון שהייתי תקועה עד שנה שעברה באותה סביבה של ערסים, פרחות ובנות שסתם נהנות לדחוף אותך על הרצפה בשיעור ספורט כי הכדור הוא ביידים שלך (אופס זיכרונות מהעבר) אז לא ממש נהנתי לבלות עם אותם האנשים יממה ביחד, איתם ועם צוות המורים עם הקרניים שמוחבאות מתחת לשיער.
בכיתה ז' עוד המצב אינו היה גרוע כל כך אז עוד יצאתי לטיול שנתי-מה שהתברר כטעות חמורה.
בכיתה ח' לא חזרתי על טעותי, שביקשו להביא אישור לטיול השנתי,סירבתי. "שכחתי" את האישור יום אחרי יום, אפילו אחרי שהטיול נידחה בשבועיים המשכתי "לשכוח" את האישור. הקטע הוא ששאלו בכיתה מי רוצה לצאת לא הרמתי את היד, והסברתי להם שאיני מעוניינת בלצאת מסיבות אישיות.
אז הסכימו לי, כמובן באישור הורים פשוט להישאר בבית ולא להיגרר אחרי כולם.
אני חייבת לומר שלא הרגשתי חרטה עד היום, עד שנה אחרי הדבר הזה. גם עכשיו אני שמחה שלא יצאתי לטיול השנתי בכיתה ח'.
ולפני יומיים, התעוררתי בבוקר, עם שני תיקים ארוזים לידי. ולא כמו בכיתה ז' וכיתה ו' אני התעוררתי עם חיוך הייתי "אופטימית" (עד איפה שאני יכולה להיות אופטימית).
עליתי על ההסעה של בית הספר כרגיל, רק במקום תיק בית הספר תפסו את מקומו שני תיקים ענקיים, ושק שינה.
אחרי שמצאתי עוד כמה ילדים והלכנו ביחד על עבר הקרקס (אני גיליתי ממש לא ממזמן שיש קרקס סתוך שטח בית הספר, קירקס אמיתי עם הטרפולינות והכל), שם אחרי 2 דקות מייגעות (שפשוט פגשתי עוד 3 ילדי כיתה) מצאתי את האוטובוס של כיתה ט'7.
עליתי למעלה וקיבלתי חולצה מחברתי הטובה דנה (שם בדוי), כי שבועיים לפני הטיול השנתי היא ועמית (שם בדוי, והחבר שלי) אספו מכולנו 30 שקלים על מנת שיוכלו להדפיס חולצות שעליהם הכיתוב "מי זה הבחור הסקסי הזה" עם חץ פונה ימינה.
על מנת שתבינו את הבדיחה בסוף הקטע יש קישור לשיר של להקה העונה לשם "תירס סקסואל"- להקה גאונית עם שירים שיגרמו לכם להשתין במכנסיים (ואז כולם יסתכלו עליכם ויתפקעו מצחוק).
אחרי שכולם הגיעו עלינו על האוטובוס ואני התיישבתי מאחורה והתחלנו לעשות חזרות על הביצוע שלנו לשיר "מי זה הבחור" של הלהקה "תירס סקסואל" ואז הגיעה שעת האמת וצילמנו את הסירטון, וכולנו פשוט התפוצצנו מצחוק, גם לאחר ביצועים של עוד כמה שירים של הלהקה כגון, ילדה רעה (שגם לו יש קישור פה למטה, אני מעלה כמה שירים שלהם פה למטה).
אחר כך, אחרי נסיעה ארוכה של כמה שעות הגענו לצפון הארץ ועשינו מסלול, מסלול אחד שעשיתי לפני שנתיים (או שזה היה שלוש?) עם המשפחה שלי, מעין מסלול ליד נחל סניר שפה ושם אפשר להיכנס למים ולהירטב עד עמקי נישמתך.
אחרי "התייבשות" נסענו לעוד מסלול.
אחרי המסלול הזה נסענו למאהל.
שם אחרי שקיבלנו אישור כמה בנות עברו לישון בצד של הבנות, אני בניהם.
ופשוט היה כיף כל כך נהנו, צחקנו וכל זה.
ארוחת ערב, לא הייתי רעבה אז פשוט הייתי עם חברה שלי על הדשא ליד הכינרת ושמענו מוזיקה עד שכולם סיימו לאכול.
אחרי שכמה ילדים סיימו חזרנו למאהל וסתם התחלנו לדבר, בנתיים קלטתי את עמית חוזר רטוב כולו עם מבט סובל על הפנים, אבל לא סובל של מתיחה אלא סובל של כאב.
מתברר שחבר שלו- גיא (שם בדוי) שפך  בטעות קפה רותח על עמית. עמית קיבל כוויה מדרגה שתיים בחזה, ועד שצוות המורים שלנו הביאו את המשחה לקח להם רבע שעה (מה שהיה ממש מוגזם כי לוקח 5 דקות מאיפה שצוות המורים היה עד המאהל)
אז אחרי שהוא נירגע קצת הייתה פעילות כיתתית ואחרי זה היו עוד שעתיים חופשיות ואז היה חצות.
אחרי 12, כולם "הלכו לישון" והקטע המצחיק הוא שהיו רק 5 בנות מהכיתה שלנו שישנו בצד של הבנים במאהל (הייתה הפרדה) אז הבנות שכן היו בצד של הבנים (שאני ביניהן כמובן) פשוט ראו (ראינו) בנים מסתובבים בלי חולצה, מחליפים בגדים וכל זה..אז יאמי!
השינה הלכה חלק, חוץ מאיזה אדיוט שהטלפון צילצל ב4 בלילה אחת מהצילצולים הכי מעצבנים ששמעתי אי פעם ישנתי לא רע.
ביום השני היה כיף, אני מצטערת שאני לא מרחיבה אבל פשוט אני כל כך עייפה כי אני עושה את הפוס הזה בהמשכים, כאילו אני עובדת עליו כבר שעה-לא חשוב.
ירדנו את הר הארבל, ועשינו עוד איזה נחל. פשוט הלכנו בתוך נחל והבנות התפוצצו מצחוק למראה הפנים של הבנים שהמים הגיעו להם עד ל...אתם יודעים עד איפה.
חזרנו בערב, ואחרי שיחה קצרה עם עמית (שהכוויה שלו ניראה זוועה דרך אגב) סיכמנו שהוא יבוא אליי בראשון, אגב המצב קצת השתפר ביננו.
סוף שבוע נעים ומשחרר, אני מאושרת כמו שלא הייתי כבר שנתיים ואני לא צוחקת בקשר לזה.
from Erin ○

נכתב על ידי , 29/10/2010 15:56
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

yellow-coldplay

Look at the stars,
And everything you do,
Yeah, they were all yellow.
I came along,
I wrote a song for you,
And all the things you do,
And it was called "Yellow."
So then I took my turn,
Oh what a thing to have done,
And it was all "Yellow."
Your skin
Oh yeah, your skin and bones,
Turn into something beautiful,
You know, you know I love you so,
You know I love you so.
I swam across,
I jumped across for you,
Oh what a thing to do.
Cos you were all "Yellow,"
I drew a line,
I drew a line for you,
Oh what a thing to do,
And it was all "Yellow."
Your skin,
Oh yeah your skin and bones,
Turn into something beautiful,
And you know for you,
I'd bleed myself dry for you,
I'd bleed myself dry.
It's true, look how they shine for you,
Look how they shine for you,
Look how they shine for,
Look how they shine.
Look at the stars,
Look how they shine for you,
And all the things that you do

from Erin ♣
נכתב על ידי , 25/10/2010 17:04
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט