לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


And as we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

Avatarכינוי:  Desert child.

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014







זה מאוד מעניין לעצור רגע


ולחשוב מה אני באמת רוצה להשיג השנה


להבין כמה הדברים שאני מאחלת לעצמי בכלל לא בשמים


ופשוט להתחיל בדרך להשיגם . 


 


אני מוצאת את עצמי בזמן האחרון כל כך חסרת איזון


כל מילה טובה שמישהו זורק, במיוחד מישהו אחד, כל כך טוב לי


ומכל הערה אני פשוט מתרסקת 


וכל הטירוף הזה של ירושלים


והחיפוש אחרי החברה והמילה הטובה


 


השנה אני מאחלת לעצמי איזון. שקט נפשי.


אני רוצה להתמיד ביוגה ולהכין לעצמי אוכל בריא. אם אעשה זאת- אגיע לשקט נפשי. וכשאשיג את השקט הנפשי שלי, גם האהבה תגיע


 


אני בסהכ ממש בסדר


כל הטירוף הזה הוא גם מאוד חיובי 


הייתי פה הייתי שם רקדתי שתיתי טובי נפתחתי לאנשים 


עכשיו אני נחה בבית


והיום טיילתי עם משפחתי והיה נהדר


ובסהכ באמת שהכל בסדר


 


רק לזכור לנשום 




נכתב על ידי Desert child. , 25/9/2014 20:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





48,159
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDesert child. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Desert child. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)