לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דולפין שהופרד מהלהקה


בחיים עדיף כרס מבירה מאשר גיבנת מעבודה קשה

כינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

גרמת לי לחשוב עלייך ככה שוב...


זה ממש לא בסדר.

 

אחרי השיחה שלנו - אני חושב שוב על הרעיון (כן כן ... אני בהחלט משתעשע ברעיון הזה כרגע - למרות שאני יודע שהוא רעיון ממש לא טוב)

 

אוף איתך.

 

למה הייתי חייב לפתוח שיחה במסן בנושא...

 

טוב.

לישון...

אין לי כח לזה כבר.

 

אולי פעם תביני מה את מפספסת כשאת "מחפשת במקומות אחרים"

מוסר ההשכל ב"אלכימאי" של פאולו קואלו הוא : "לפעמים מה שאנחנו מחפשים רחוק נמצא בדיוק מתחת לאף שלנו ואנחנו לא משכילים לראות את זה".

כתבתי לך את זה היום תוך כדי שיחה - רק חבל ש"המצב הרגיש" שאת נמצאת בו - לא נותן לך לראות אותי כמו שאני ... למרות שאני כבר לא כמו שהייתי ...

 

*מחזיר את החיוך לפנים - מזוייף בפעם הראשונה מזה שבועיים וחצי*

 

יהיה טוב.

Dolphin

נכתב על ידי , 18/4/2008 00:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,077
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדולפינון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דולפינון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)