לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים שלי ( :


החיים שלי 3 >

Avatarכינוי:  music & anime is life ( :

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

הצטרפתי לטבעת "שרוט" : ] פוסט קטנטן וחמוד מוקדש לטבעת השרוטה שלי !


יום אחד אני אשתלט על העולם עם קולה ושוקולד ! אתם עוד תיראוווווו !

למה ? !

למה למה למה למה למה ? !

אנחנו שרוטטטטים ! בסה"כ רצינו להישתלט על העולם ולהצמיח כנפיים/להצמיח זנב/להצמיח אוזניים/לעוף/לנשום במים/ליחיות לנצח .

כולנו מאמינים בכוחות על , וכולנו מאמינים שאם נירצה - נוכל ! D ;

מקומם של השרוטים הוא על כס המלכות .... (!)

ללל מממממ הה ? ! למה למה למה ?

כי יש להם את הרעיונות הכי טובים !

אמנם שרוטים , אבל טובים ! : ]

לכל שרוט יש דימיון מופרך וגדול , בעיקר לי . ( קולה קולה קולה קווולה ! )

אני תמיד מדמיינת שיום אחד אזמיח כנפיםם . ( שוקולד שוקולד שוקולד שוווקולד ! )

אז תנו ריספקט , מןןןןן ' ס .

סוו , מי שלא גיייב אא'ס ריספקקקט , יקאאאבל בווווווקס ' עעע P ;

[למוקשים : תנו כבוד , גברים . אז , מי שלא יתן לנו כבווד , יקבל בוקס . OK ? ]

|||| סטווווווופ |||| כאאאאאאאן הפוסט הדבילי שלי היסתיים .

אריווידרצ'י , צ'או , ביי ,פקה , אסטה לוויסטה בייבי , להיתראות .

עדן חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי music & anime is life ( : , 18/10/2010 21:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות חמודות שיצרתי בדולמייקר בעצמי D :


תמונות חמודות ביותר שיצרתי לי בדולמייקר !

פאאאאאש :

  

 תסתכלו על שתיי הבנות הללו :

הן כ"כ שונות , בצבעים שונים ומבטים שונים . ,,,

אבל בכל זאת שתייהן באו מאותה הצורה , מאותו הצלע .

מה זה אומר עליינו , בניי-האדם ?

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

 

אחותי יצרה ; נחמד ומשעשע .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני יצרתי לפי טעמי האישי :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מקווה מאוד שאהבתם , שלכם , עדדדדן ! 3 >

חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי music & anime is life ( : , 16/10/2010 18:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר מתוך תיסכול


שיר שכתבתי אתמול מתוך תיסכול .

פאאאאאש :

 

לא אנוח ולא אשקט

אף לא לרגע קט

אל תמרר חיי בבכי , בכי

דיי ליצעוק ליטרוק דלתות

הלא אנחנו אחים ?

 

פזמון :

יש רגעים

שהחיים קשים

שיש בתוכך צעקה והיא גדולה

מאיימת ליפרוץ כמו רוח ....

ורק אתה כזה -

כולם שמחים

זה כבר לא המוח

לא הכוח ,

זה כבר לא המוח

לא הכוח ..

 

החדשות מבשרים על תאונה

דודתך בסאונה

ואתה יושב בחדר

עם דף ועט ,

כולך נוטף דמעות

של עצב ....

האים , האים זה אתה ...?

 

פזמון...:

יש רגעים ...

 

זה בסדר , את אדם ,

בכה כאילו אין מחר ,

האושר עוד לא נתון

בידיו של אדם ..

שכח מין המאורעות !

אתה חי !

קיבלת שיי ...

גם בו יש חסרונות .

 

מקווה שאהבתם .

תיסכול זה ההשראה שלי ...

עדן

נכתב על ידי music & anime is life ( : , 16/10/2010 14:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסיפורים מהשבועיים האחרונים : מפחיד . מצמרר . אבל ? - חוויתי .


 

מפחיד . מצמרר . אבל ? - חוויתי .

שלום . ( :

שבועיים עברו ולא הייתי פה .

אני מיצטערת , חח ...

בכל מיקרא -

יש לי דיי הרבה סיפורים ... דיי הרבה . .

..... - * - הסיפור הבא מפחיד ... לפחות לי ניראה כך - * - ..... :

סיימתי ליקרוא את הספר .

כיביתי את נורת-הלילה .

שכבתי לישון והיתכרבלתי בשמיכת הפוך .

כולם ישנו למטה . נירדמו מול הטלוויזיה .

רק אני ערה . שקט ...

קולות מוזרים בראשי , מחשבות רעות ומחשבות מין העבר בתוכי .

' שכחי מזה , עדן , שכחי ! כולם פה , הם יגנו עלייך ! ' אמרתי לעצמי . אך זה ? לא עזר כלל .

היתהפכתי אל הגב . ואז אל הבטן ... הוצאתי יד . היתהפכתי לשמאל .

לבסוף התהפכתי לימין , וסגרתי עיניים .פיתאום פתחתי .

!!!!!!!!!!!!

מזה ? !

עיניי ניפערו לרווחה . ראיתי ...

ר ו ח  ר פ א ים !

היא הייתה כחולה וחיוורת ....

שתיי קוקיות אסופות היטב היו לה . שיער מסולסל וחום , בדומה לשלי .

היא לבשה חולצה כחולה משובצת . היא לה קישוטים קטנים ורפופים בחלק העליון של החזה .

סנטרה היה מורם והיא ניראתה כמתה .

איני זוכרת את פניה .

היא הייתה מפחידה .

פלג גופה התחתון לא ניראה . ראיתי רק את פלד גופה העליון .

היא היתקרבה .

ליבי החסיר פעימה .

'אל תזוזי , עדן , אל תזוזי ! ' אמרתי ללא קול .

עצמתי את עיניי והיתהפכתי לשמאל . שם היא לא הייתה .אבל הרגשתי אותה .... היא ממש מאחוריי ...

אני כבר מרגישה את המוות דופק בדלת ....

היסתובבתי חזרה לימין . ,,, אך עשיתי טעות .

.. . . .

... -  . -

* . *

O.O

O () O

היא הייתה לידי !!!!

באותה התנוחה ...עמדה לידי ... איימה לירצוח אותי ....

כפריה מהוללת , את , רוח ארורה !

עצמתי עייני חזזזזק ...

' עדן ! לא קרה כלום ! כולם פה למטה ! זה לא אמיתי ! ' ניסיתי לעודד את אנוכי . אבל לרוע מזלי - הניחומים לא הועילו כלל וכלל .

מקץ תום רבע שעה , העזתי ליפקוח עין . אף אחד לא שם ...

 

אלוהים .

 

ראיתי רוח ! ועכשיו אני מאמינה !

תגידו מה שתגידו ...

לא חלמתי לא הזיתי אין לי מחלות ...

לא רציתי להכניס פה אייזה ' סקופ ' לוהט ...

אבבבבבל ...

רוווח ! אצלי ! מתה ! באזור הזה היא מתה והיא תירדוף אותי עד סוף חיי !

תמיד אני שומעת שקוראים לי ...

' עדן ! ' [שזהו כמובן שם בדוי , ]צעקו ילדים . ליפעמים הורי . ליפעמים סביי וסבתותיי .

...אלוהיייייייים ! עד היום אני פוחדת שהיא עומדת מאחוריי ומאיימת להוציא נישמתי !

שהיא מיסתתרת מאחוריי הארון . אפילו עכשיו . : (((     : [[[[

מישהו ראה רוח ? פעם באמצע החושך או אפילו כשאתה לבד בבית , או בחברת זרים , חשבת שקוראים לך ? נוגעים בך ? מאיימים ? מכוונים ? יורים ? מיתכוננים לעשות לך את המר בחיים ? האים ? !

רחות הן קיימות והן נימצאות מאחוריך ... חלקן מברכות , וחלקן עומדות ליתקוף , וכשהן ניפגשות , אתה שומע קריאות .. קריאות עזרה ... או שזה קול נעים או שהוא זדוני ....ואתה חושב שזו טעות ... אבל זה לא !

אלוהים , שמור נא על בייתי , קדוש ברוך הוא שומע תפילה ....

נ . ב - התחלתי להאמין בה' ... 2 סיבות ;

כשהייתי קטנה מצאתי ספר תהלים זרוק .הצצתי בו , והלכתי . וכך היה למחרת . וליום שאחריי כן , והלאה לסירוגין .

ספר התהלים היה נטוש ועזוב . לקחתי אותו .

הבאתי הבייתה .... ואחריי חודש זרקתי מהחלון .

אמא !

סליחה . רוח הזיזה משהו .

חזרה לסיפור -

ואז אחריי כמה זמן ... הנה הוא שוכב בערמת ספריי . שוכב שם , ללא פגע , ללא פצע .

 

טוב דייי דיי , אני מרגישה לא נוח . אני לא לבד בחדר הזה ......

 

לא משנה . וואט אוור .

וגם , שם המשפחה שלי הוא מקור בתנ"ך -

ליפניי שמשה ועם ישראל באו לכנען , שכן שם עם אחר .

כשמשה ועם ישראל באו , חלק מין העם הזר ניהיו יהודים , וחלק - עזבו .

בין המשפחות של העם הזר שהפכו ליהודים , היה שם משפחה כזה כמו שלי .

אני נצר לעם בתנ"ך .

כבווווווד ( ;

סתם סתם .

אבל עכשיו ... כשאני יודעת את האמת.... אז הכל עכשיו ניראה אחרת . נקודת מבט שונה .

נ.ב - אני בניצניי מדע , ו-אני בניצניי מדע , ו-אני , כן , אני , כן , אני בניצניי מדע !

טוב , עד כאן להיום ....

היה הרבה , לא ?

טוב , מי שואל אותכם ...

יאללה , ממ , באאאאאאי ( :

love ,eden ( :

- חייך או שתמווות , מותק . ( :

נכתב על ידי music & anime is life ( : , 16/10/2010 14:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

96
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmusic & anime is life ( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על music & anime is life ( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)