לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the world over the rimbow

תיאור עלי... מה כבר יש לספר ? קוראים לי נעם, נערה שגרה באיזור המרכז וכמו כולם רוצה להפסיק לשמור הכל בפנים ... מקווה שזה באמת יעזור (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

11/2010

איזה יום שמח יום של הפתעות העולם מלא ניסי ם ונפלאות


דיייי נוו זה היום הכי מושלם בחיים שלי (:

ראיתי את הבנאדם החתיך שאני אוהבת לבהות בו הרבה

וכשאני רואה אותו היום הופך למאושר .. הוא חזר מהודו אז

ראיתי אותו היום :) ולחברה שלי עוד מעט יהיה חבר נראה לי ..

וסיימתי לארגן את כל הדברים לגיחה שאני יוצאת אלייה מחר

והיה לי כיף היום עם כל הלחץ שהיה לי אבל אני יודעת שיהיה

אחד השווים ..

הפוסט היום קצרצר כי אני חייבת ללכת לישון אבל תמיד תזכרו

את המשפט הזה ...

תחייכו גם אם לא הכל בסדר .. לחייך רק ישפר לכם את המצב רוח

חוצמזה שאומרים שאנשים חייכניים גורמים לאחרים להימשך אליהם

שיהיה סופ"ש כיפי עם הרבה חיוכים

נכתב על ידי , 9/11/2010 23:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעורבב כזה .. (:


חחחח אני חייבת לספר על קטע מצחיק שהיה היום..

בקיץ הייתי הולכת לחדר כושר ואז היו כל מיני מקרים של התקפי לב

ומוות בחדרי כושר וזה ממש הפחיד אותי אז הפסקתי ללכת לשם ..

היום חברה של אמא שלי באה אלינו לארוחת צהריים ואני ירדתי

למטה אמרתי בוקר טוב והיא אומרת לי בחזרה בוקר טוב והיא התחילה

את השיחה ככה : אם את רוצה חבר חתיך אז שתבואי לחדר כושר בימי

שישי ב-4 כי יש שמה מלא בנים חתיכים שהם לדעתה בערך בגיל שלי

(בשלב הזה כבר התחלתי לפנטז.. :P ) ואז אמא שלי נדחפת לשיחה

ואומרת לי אוי כן שכחתי להגיד לך שנורית(החברה שלה) ביקשה שהיא

תגיד לך .. ואני כולי חושבת, רגע אז זה אומר שגם אמא שלי יודעת שיש

שם בנים חתיכים ושאני עומדת ללכת לשם בשביל לראות אותם .. ?

פאדיחות ><

 


אני חיייייייבת לספר על משהו כ"כ מוזר שקורה לי בזמן האחרון !

לפני 5 שנים בערך לחברה שלי הייתה יומולדת אז היא עשתה

מסיבת פיגמות ואחותה הגדולה וחברה שלה הכינו לה הפתעה

ושרו לה שיר שהיא הייתה שומעת באותו זמן..

תמיד מאותו יום זכרתי את השיר הזה ולפעמים הייתי מזמזמת אותו

כזה כי הוא היה קליט כזה ואז הפסקתי..

לפני חודש וחצי בערך נזכרתי בשיר וחפשתי אותו ביוטיוב ומצאתי אותו

שמעתי אותו ואהבתי אותו, לא יודעת למה..

מאז אני כל הזמן שומעת את השיר הזה אבל במקריות ...

למשל הייתי בדרך חזרה הביתה מהבית ספר ומישהו שהלך לפני שמע

מוזיקה באוזניות ואז ופלאפון שלו נפל, התנתקו האוזניות ושמעתי את השיר

שהוא שמע, זה היה השיר הזה..

עברתי ליד חנות של מוזיקה ובדיוק כשעברתי לידה התחלף השיר לשיר הזה

סיפרתי לחברה שלי על זה והיא אומרת לי נוו יופי לפחות עכשיו תכירי טוב את

השיר ותשמעי את ההבדל בין השיר המקורי לקאבר שאני והלהקה שלי עושים..

זה קרה כ"כ הרבה פעמים וכל פעם בדרך שונה.. לא שמעתי את השיר הזה איזה

שבועיים ואז אתמול נסעתי מסבא וסבתא שלי חזרה הביתה התעוררתי כמה

דקות לפני שהגענו הביתה ובדיוק כשהתעוררתי השיר הזה היה ברדיו ושמעתי אותו

עוד פעמיים במקריות אתמול ... אני פשוט בשוק זה כ"כ מוזר

 


אתמול חברה התקשרה אלי ואמרה לי שהעלו את הציונים של המבחנים שלנו

באנגלית לאתר בית ספר .. אני כולי הייתי בפחד ובמתח כי למדתי למבחן הזה

מלא ! חברה שלי אמרה לי שהיא קיבלה 62 (היא רק עלתה להקבצה הזאת אז

היה לה קשה.. ) ושמישהי אחרת שהיא תותחית באנגלית והיא לימדה אותי את

הדיקדוק למבחן קיבלה 68 ... באותו רגע אני הייתי בפחד של החיים שלי .. אם

אני אקבל ציון נמוך אני ארד הקבצה וממש לא רציתי .. ישר התקשרתי לחברה שלי

שתבדוק לי את הציון כי לא הייתי בבית ולא יכולתי להיכנס ואז היא אומרת לי נוו את

מוכנה ? אמרתי לה שלא אבל שתגיד לי ...

פתאום שמעתי צרחה כ"כ חזקה בפלאפון (סיפרתי לה את הציונים של שתי החברות

שלי לפני שהיא בדקה את הציון שלי) אני כולי עוד שנייה מתעלפת ושאלתי אותה נוו

קיבלתי נכשל ?! אז היא אומרת לי שלא, שאני פשוט גאון אז אמרתי לה נווווו כבר

ואז היא אומרת לי 85 ... אני קיבלתי את השוק של החיים שלי ..!

אני הייתי כ"כ מאושרת זה היה כ"כ כיף !! (:

חחח הייתי חייבת לשתף את ההתרגשות :P

 


משפטי חוכמה (:

טוב כמה משפטים שאני אוהבת ..

יום בלי צחוק הוא יום מבוזבז !

כשאתה מנסה ליצור רושם, זה בדיוק הרושם שאתה יוצר

מים=חיים חיים=אהבה אהבה-=סקס סקס=איידס איידס=מוות

מסקנה .. אל תשתו מים, תשתו קולה!

חחחחחחחח זה כל פעם מצחיק אותי מחדש

משהו מצחיק ששמעתי עכשיו ...

"מוסיפים מלח דק ולא מלח גס ..

מזה מלח גס?

מלח שמקלל " חחחחחחחחחחחח

 

 

נכתב על ידי , 6/11/2010 13:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoamolik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noamolik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)