לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

somtihng inside




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

נזכרתי במשהו השתחררתי !


אז ראיתי בכל מיני אתרים שיש סיכוי גבוהה שישראבלוג יסגר !

 

נזכרתי בתקופה שלא היה לי ליאן לברוח מהמציאות שאני הכנסתי את עצמי עליה ושכרגע אני כבר יותר אם לא בכלל משוחרר ממנה.

נזכרתי באותה תקופה שלא היה לי למי לפנות לעזרה וממי לבקש עצה או אוזן קשבת !

נזכרתי בתוקפה שחשבתי שאת אף אחד לא יעניין ואף אחד לא ירצה להקשיב לי.

 

נזכרתי בתקופה שהייתי חייב עזרה !!

 

 

נזכרתי ביום שבו קראתי פה בלוג מאוד דומה לשלי.

 נזכרתי שקראתי פוסט מאוד לא רגיל פוסט ממש חשוף לתוך בן אדם שאני לא מכיר בכלל.

נזכרתי בהשראה שזה נתן לי בזריקת אומץ שהיה חסר לי .

נזכרתי שעבר לי בראש באותו זמן גם אני רוצה לנסות !

 

 

 

נזכרתי שיצרתי את הבלוג כדי לכתוב את מה שעובר לי בראש.

נזכרתי כמה מחשבות וכמה רגשות השקעתי בכל פוסט ופוסט.

נזכרתי בכל התגובות וכל החיזוקים מהאנשים שלא פגשתי בחיים.

נזכרתי שגיליתי שיש אנשים שאכפת להם גם בחיים של זר עם חוויות דומות.

 

 

נזכרתי בכך שללא הבלוג ללא כל הפוסטים ללא האוזן הקשבת של אנשים שביקרו פה בין עם הגיבו או לא היה להם מספיק אכפת לקרוא.

 

 

נורא חבל לי שמקום כזה ייסגר הפלטפורמה הזאת עזרה לי להתגבר על דברים קשים מבחינתי שעברו עליי היא עזרה לי להרגע ובסופו של דבר להתפרק כי לא היה לי מקום אחר לעשות את זה.

 

חבל לי שלא יהיה את זה יותר לאנשים אחרים !

 

זהו הפוסט האחרון שלי כאן אם יש כאן עוד מישהו שקורא את זה ( בכל זאת הפוסט האחרון היה לפני כמעת שנתיים) וקרא את הפוסטים הקודמים שלי יש לי משהו לומר לכם משהו

 

 

תודה רבה לכם שהקדשם את זמנכם בקריאה של הבלוג שלי תודה שהיה לכם מספיק אכפת .

 

ותודה לפטפורמה הזאת שניתנה לי.

 

השתחררתי!

נכתב על ידי a_D , 30/3/2014 23:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  a_D

בן: 32




הבלוגים הקבועים שלי
1,357
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לa_D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על a_D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)