לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Poet of the Pendulum


I Need To Die To Feel Alive

כינוי:  Dark Passion Player

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

זה לא רע- זה מסוכן!


היום בבוקר ביקרו אצלי שתי בנות דודות שלי, אחת בת 8 והשנייה בת 13. למרבה המזל אף אחת מהן לא מעריצה של ג'סטין ביבר, ולכן הספקתי להחליף איתן כמה מילים על דברים אחרים לפני שאבא לקח אותן לסרט. הגדולה יותר ספרה לי שהיא עשתה מינוי ל 'ראש1', ובטרם הספקתי להביע את הזעזוע שלי מכך שילדה כזאת חכמה (כן, היא חכמה- בכל זאת, בת דודה שלי) קוראת כזה זבל, היא התחילה להסביר לי כמה שהעיתון מדהים ומעניין ומדבר על נושאים חשובים (ברור, מדור ערפדים, מדור ג'סטין ביבר...מאוד חשובים), וכניסיון לגרום לי לשנות את דעתי השאירה אצלי את הגיליון. הילדה הוציאה ממני הבטחה שאנסה לקרוא, ואני לא יכולה להגיד לה לא. אז ישבתי וקראתי את המדור שעניין אותי, השאלות לפסיכולוגית, וקראתי את הקטע הבא:
"אני יודעת גם למה אני לא מצליחה בלימודים. זה כי אני מעשנת ומשתכרת עם החבר'ה."

וואט דה פאקינג פאק?! את באמת מאמינה שבגלל שאת מכניסה לעצמך רעל לגוף, זה אשכרה פוגע לך ביכולת הלמידה?! לאיפה הגענו?!

ילדים, ילדות, חייזרים, ופליטי מערכת החינוך: בואו אני אספר לכם את מה שבשיעורי חינוך ובהרצאות לא מספרים לכם על אלכוהול וסיגריות- זה לא רע. זה מסוכן. אני אגיד את זה שוב.
אלכוהול. וסיגריות. זה. לא. דבר. רע.
זה. סתם. מסוכן.
כן, זה פוגע בבריאות. כן, זה גורם למחלות לב, ריאות, כבד ובעצם כל איבר אחר. אבל לא, זה לא מה שגורם לכם להתדרדר בלימודים, כמו שזה לא מה שיגרום לכם לחצות כביש באור אדום או לרצוח אנשים (צ'רצ'יל ורוזוולט היו מעשנים כבדים...ולעומתם, היטלר בחיים לא נגע בסיגריות). משרד החינוך מנסה לדחוף לנוער בכוח שסיגריות ואלכוהול הן פרי בריאתו של השטן, וכל מי שאי פעם בחייו עישן או שתה יודע שזה פשוט לא נכון. היו לי תקופות ששתיתי, ושתיתי לא מעט. אני עדיין תלמידה טובה. יש לי חברים בכיתה שמעשנים כל יום ושותים כל סוף שבוע, והם תלמידים מצטיינים ואנשים טובים.
חוץ מלפגוע בגוף שלכם, אלכוהול וסיגריות לא ידרדרו אתכם לשום מקום משום בחינה- לא מוסרית, לא חברתית, לא קוגנטיבית ולא מינית. פיזית בלבד.

אתם רוצים לעשן? בבקשה. אתם רוצים להשתכר? תהנו. אבל אל תקשיבו למי שאומר לכם שזה יוביל אתכם להיות פושעים. הגיע הזמן להפסיק את הדמוניזציה שעושים לדברים האלה, והופכים אותם מסתם לא בריאים לנגעי החברה המודרנית.
נכתב על ידי Dark Passion Player , 13/4/2011 12:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , סקס ויצרים , אומנויות הבמה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDark Passion Player אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dark Passion Player ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)