לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  iRyu

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010


תפריט להיום:

בוקר: תה בלי סוכר ובלי ממתיק (0)

צהוריים: שניצל מהצומח וסלט (200)

ביניים: תה (0)

ערב: כלום

סכ"ה: 200 D:

בהצלחה חיבוק של הסוררת

 

היום יום עמוס ברמות על.

אבל לפחות אני מציבה לעצמי גבולות. סבבי

אני אוהבת שהכל עמוס.. זה גורם לי להרגיש שאני חיה ושאני לא סתם פדלאה שיושבת כל היום בבית.

ואני נישבעת- אני מצליחה לעמוד בתפריט. זאת הוכחה ליכולת שלי ולכח הרצון שלי.

קבעתי עם חברה לצאת להליכות מהירות כמה פעמים בשבוע. זה משמח אותי שתיהיה לי מיסגרת לעשות בה ספורט סבבי

אגב, יש היום ומחר שיעור ספורט, אבל זה ספורט של ביצפר. זה עלוב.

יש לי היום מיבחן בהיסטוריה , אז תאחלו לי בהצלחה(אני יזדקק לזה) XD 

 

*זה נורא קשה לי לא לכתוב כאן שום דבר אישי מידי שבגללו אנשים יוכלו לזהות אותי*

 

עריכה:

המבחן היה סבבה, אני חושבת שאני יקבל ציון טוב^^

בשיעור ספורט למדתי תרגילים חדשים שהם ממש קשים, אז אני חושבת שאני ינסה אותם אחר כך :>

עד עכשיו אני עומדת בתפריט- שתיתי תה בלי סוכר\ממתיק בבוקר, ועכשיו אכלתי שניצל צמחי עם סלט.

היום אמרתי לא ל- טוסט, עוגיות שוקולד, בורקס פיצה, סוכריית גומי, פיתה, חומוס וקולה :>

המשך יום טוב לכולן♥ חיבוק של הסוררת

 

 

שמנה! פרה! חלשת אופי!

נתנו לנו בפעולה בצופים שוקולד, אז אכלתי><

וגם אכלתי 2 בורקס פיצה ><

הקאתי. אבל ממש קצת \:

 


נכתב על ידי iRyu , 5/10/2010 07:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בימים האחרונים שחכתי משהו חשוב.

הגוף הזה -שאני מרעיבה, הורסת, ולפעמים גם ממלאת בקלוריות מיותרות- הוא שלי, ולאף אחד אין זכות לבוא ולהחליט אחרת בישבילי.

לא לאמא, לא ליועצת, לא לחברה טובה ולא לחבר.

ואם למישהו זה לא מתאים? הוא יכול לדחוף את ה "רצון לעזור" שלו לתחת, כי אם אני רוצה לעשות את זה- אני יעשה.

 

בבקשה תזכרו את זה גם אתן♥

 











נכתב על ידי iRyu , 4/10/2010 07:06  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לiRyu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על iRyu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)