לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מהחוויות הראשונות של חיי נישואים מתובלות בקינוחים ועוד מיני מזונות מתוקים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

אחרי 20 שנה. . .


שלא יגידו שאני לא נתתי לו קרדיט על כל העבודה הקשה שהוא עשה השנה., העניין זה רק שהוא לא חייב לדעת מזה טוב אז אולי לא אחרי 20 שנה ... אולי רק שנה...אבל זה בהחלט מרגיש ככה

וגם זה שם שלי שיר ממש טוב...

אז... אחרי שנה שלמה של נישואים ובה עברנו את הכל!!!

(כן תמיד הייתי מתקדמת לגילי)

אני פה כדי לומר שיש דברים ששווה להאבק עליהם!!

(אני טובהבקלישאות..)

בשביל הכנות (וגם בשביל זה שאם יום אחד הוא יגלה את הבלוג הזה..)

צריך לומר אני לא באמת נאבקתי על משהו , אני עקשנית מידי עם הינתן הסימן הראשון לריב אני הרמתי תמיד את החומות שלי (שלא לומר קפצתי מיד אל האוטו והתנעתי..) ומשם זה היה תלוי רק בו אם ייתחנף כמו שצריך אז אולי.. אם יתרפס אז כנראה.. ואם יקח את כל האשמה עליו אז אני אחייך ואחבק אותו ויחתום על הסכם שלום  .

אז אחרי שאנחנו למודי ניסיון אחד הדברים היותר בולטיםהיו שכל מי שנותן לך עצה הוא בעל ניסיון והיה שם פעם

(כמובן שאני לא הקשבתי לשום עצה.. ולכן למדתי הכל על בשרי..או יותר נכון על בשרו...)

 

אז אם יש עצה רצינית אחת מכל החזרה לפה... תקשיבו לעצות אבל... רק מאנשים שאוהבים אתכם באמת

ואף פעם לא מההורים - של אף צד!!!

אם יום אחד מישהו כן יקרא ... אז הוא מוזמן להוסיף עצות לנישואים טובים מניסיונו

והנה עצת אפייה טוב אחת - לא צריך להמציא את הגלגל כל פעם עדיף להכין משהו ישן וטוב ו..טעים

xoxox

האשה הקטנה מן התנור..

נכתב על ידי gali3303 , 11/6/2011 13:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  gali3303

בת: 46

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgali3303 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gali3303 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)