לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Smart people don't ask, they do IT.

Avatarכינוי:  I Heart You.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

I HAVE A SMILE .


 

 

לא הייתי פה הרבה זמן .הרבה זמן בשביל להשתנות קצת..אולי קצת הרבה. 

כל שלב שאנחנו עוברים בחיים אנחנו מתבגרים בו לאט לאט. אני מסתכלת על השיחות שלנו מפעם , על כל הריבים המפגרים , על כל האהבה .אני יכולה להגיד בלב שלם, התבגרתי מאז והרבה. אני לא מחשיבה חשיבות לדברים מסויימים כמו פעם. יותר אני לא משחקת את עצמי ילדה קטנה.נשארה לי חצי שנה לחיות את גיל ההתבגרות , חצי שנה לנצל את הגיל הזה עד הסוף. והיום הבנתי איך התבגרתי , למדתי , חוויתי, טעיתי, השלמתי,וגדלתי בשלוש שנים האחרונות. כמובן שיש לי עוד הרבה לאן להמשיך לגדול , אבל טוב לי עכשיו.אולי אין לי שום אהבה בחיים, אין לי מי שחבק ,יאהב ויתמוך . אבל יש לי חברים מדהימים שתמיד שם בשבילי ויעשו הכול כדי שיהיה טוב.התחלתי את השנה בידיעה ש"זהו ,אני מסיימת השנה".הכול נראה לי בהתחלה גדול מידי , יותר מידי . התחלתי עבודה חדשה, מצאתי לעצמי איזה מישהו חמוד שאולי אני לא אוהבת אותו , אבל טוב לי להיות איתו. אכפת לו ממני באמת וזה מה שחשוב באמת. יש לי חברים מדהימים , הורים תומכים , פתאום הכול מסתדר לאט לאט :)

 

 יש לי חיוך , חיים טובים , הכול כמו שצריך !

 

CYA  

נכתב על ידי I Heart You. , 28/10/2012 18:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,222

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI Heart You. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I Heart You. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)