לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nobody’’s perfect


Wishes can come true. But not if you just wait" for miracles. Miracles are things we make for ourselves. Here, and now" - Oerba Dia Vanille, Final Fantasy XIII


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

סיפרתי לו שאני אוהב בנים והוא גיחך ונבהל


אז סיפרתי לבחור שאני הומו. כן למרות שיש בנות שיש לי הרגשה די רומנטית מקורבת אליהם כמו ללילך.

אז הוא פשוט קיבל את זה ביום ראשון קצת בהומופוביה, חשב שכל הזמן שהלכתי אחריו כמו אפרוח שעוקב אחר אמא תרנגולת בגלל שהרגשתי משהו כלפיו וזה נכון אך אמרתי בשקר ממש ענקי "מצטער אתה לא הטיפוס שלי"

כן מה לעאזעל שיקרתי הא?

ואז משאר הימים פשוט זרם עם זה. הרגשתי די מהוסס, יכול להיות שהוא שונא אותי? אבל מצד שני הוא משגע לי את הראש כי הוא קרציה שאני מת עליו. מה לעשות יש לי רגשות אהבה-שנאה כלפי אידור, שזה גורם לי להרגיש כאב. כאב שאני לא יכול להרגיש רק נגיעה אחת עם מישהו, מישהו שיגע בפעם הראשונה בשפתיי למרות שלפי דעתי זה מגעיל, שפעם ראשונה ילטף אותי, אני אותו, נחליף זה עם זה את האנרגיות שלנו ונתחבר למערבולת של רגשות וצבעים [וחסר לבחור שלי שזה היה קשת כי אני שונא קשתות]

 

גם כן אידור...

למה אתה משגע לי את הצורה?

למה אתה מכאיב לי?

 

אבל זה עדין גורם לי להרגשה נהדרת, שיש בן כלשהו שיש לי איתו קשר ידידי איתו, שהוא קצת הומופובי כלפי ועדין אין לו בעיה איתי צוחק עליי, מציק לי מה שגורם לי לצחוק ולהתרגז עליו.

 

אלוהים השבוע הזה יכול להיות עוד מלא יגון ואושר? ומהשיר של ריאנה Love the way it hurts part 2 אני מביא לכם את השיר שתבינו את הרגשתי לאחרונה, וגם את האושר הזה שכל יום אני זוכה עוד ועוד לפנטז בשקט בבית שלי כשאני חוזר הביתה ומדמיין נשיקה אחת לוהטת עם אידור, שהבטחתי לעצמי שלא אחשוב אליו יותר, ואובססיה הזאתי הופכת לקשר של אהבה-שנאה כמו בדיוק בשיר. אבל יש שיר אחר שנגע בי לאחרונה חוץ משל ריאנה הנה הסרטון קצר עם השיר  של ריהאנה וגם שיר איר שנוגע בי באובססיה שלי לאידור. בשיר יש משהו שנוגע בי במיוחד,הקליפים קצרים שדי מבטאים אותי בתחושת האובססיות כמו מאגומי הדמות שברקע של הבלוג מאנימת האימה שאני אוהב כל כך Shiki והאנימה זהו שווה צפייה לאוהבי אימה תאמינו לי [:

 

 

נכתב על ידי Wizardmon , 17/11/2010 21:20   בקטגוריות ימי בצפר, החלטות, החלטות, מחשבות, מחשבות ארוטיות [גם כן סוטה], אנימה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



No more waiting for prince charming


החודש הנוראי הזה גרם לי להבין משהו.

מכל הכאב והסבל והתסכול, צעקתי, בכיתי, והתחננתי כמו כלב שהוא יבוא אבל הוא לא בא.

והוא לא יגיע.

זהו די להקיץ והחלטתי הגיע הזמן לרדת במשקל ולהפסיק בלמצוא נחמה באוכל.

אם אני עצוב תוציא את זה בסוף סוף לקרוא שוב, תוציא את זה על התחביבים שלך!

די אני מוריד את ה-120 קילו הזה ומוריד 38 קילו שאני סוחב כמו שהדיאטן שלי אמר, אוכל פחות וגם הרבה ירקות מוקפצים, וגם הולך כל הדרך עד למכון כושר ומחליט עם להיכנס או לא! ועם אני כן נכנס לא לוותר לעצמי [:

 

זהו נאמס לי להיות חלש ולתת לערסים האלה להתעלל בי.

אני גמרתי עם זה

 

No more waiting for my prince charming

and no more mister nice guy

 

זהו אני זרקתי את המפתח ומצידי שהנסיך שלי יחנק.

והנה השיר שעזר לי להבין את הכול.

ושיעזור לי בהמשך בהחלטה החדשה שלי [:

 

נכתב על ידי Wizardmon , 10/11/2010 06:32   בקטגוריות החלטות, החלטות, ימי בצפר, מחשבות, מוזיקה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Wizardmon

בן: 29

MSN:  תנו לי את המסן ואז נראה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

593
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWizardmon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wizardmon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)