לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  So Fucking Sexy .

בת: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

אני רוצה ש...


Flower

אני רוצה להרגיש את לשונך בפי, ושהלשונות שלנו יתאחדו לנשיקה סוערת.

אני רוצה שתלטף אותי לאט, תעבור עם ידך על כל גופי, שתגרום לי להרגיש את הצמרמורת הנעימה הזאת שאני אוהבת.

אני רוצה להרגיש אותך בתוכי, שתכניס אותו לאט ותוציא במהירות, אני רוצה שתגביר את הקצב ובמהרה נהפוך שנינו לגוף אחד.

אני רוצה להכניס את האיבר הגדול שלך לפי, לנשק, ללקק ולמצוץ אותו, עמוק עמוק, כמו שאתה אוהב.

אני רוצה שתיגע בי, שתלטף אותי, שתענג אותי, שתהנה ממני, שתלקק, שתנשק, שתחבק, שתמצוץ, שתרגיש אותי.

 

חבל שאני במחזור.

נכתב על ידי So Fucking Sexy . , 30/12/2010 15:17  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,802

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSo Fucking Sexy . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על So Fucking Sexy . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)