לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.My healthy lifestyle



Avatarכינוי:  we need it.

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

סופו של דבר


ערב טוב בנות.
קודם כל, תודה על התגובות שלכם,שמחה לדעת שאיכפת לכן 3>
אז מאיפה להתחיל,אני מרגישה שונה כאילו שהשתנתי,התבגרתי בתקופה קצרה כזאת.
הייתי  עם החברה אצל הרופא,הוא בדק אותי
ונחשו מה....אני לא בהריון זאת אומרת שבדיקת ההריון הייתה שגוייה!
אני מרגישה כל כך טוב,כל כך חיה. לפני זה רציתי פשוט למות לא ידעתי איפה לקבור את עצמי.
אני כל כך שמחה שחברה שלי הייתה לצידי,אני כל כך אוהבת אותה.
לא יודעת למה אבל ירדתי 2 ק"ג שלמים בשבועיים,אני לא מבינה איך
אולי ביגלל הלחץ אולי בגלל שהייתי יותר שקועה במחשבות על זה מאשר ההתעסקות בארוחות,
ואולי ביגלל שעישנתי יותר מהרגיל.
צר לי לומר אבל למרות שאני אוכלת בריא ומתעמלת אני לא יודעת איך להפסיק לעשן
ואני אוהבת את זה,ואני לא מתכוונת להפסיק.לבנתיים.

יש לי בשורה בשבילכן
החלטתי שאני  עוזבת את הבלוג.
אני פשוט עסוקה מידי בו ולא בחיים האמיתיים שלי
אולי מתישהו אני אחזור
אבל לא בזמן הקרוב
בנות אני מאחלת לכם המשך חיים נפלאים,ובאמת שתצליחו בכל מה שתירצו ושמרו על עצמכם

ותודה על הכל,אוהבת ולא שוכחת אותכם 3>
ולסיכום,אל תשכחו שאתן צעירות ושאתן יכולות לעשות טעויות ולקחת סיכונים,
ולצחוק בקול גדול כמה שבא לכן
ולא לסתיר את עצמכן,ולישון כל היום,
תבלו כל הלילה,תעשו שינוי,תאמינו בעצכן,
תטיילו בארץ היפה שלנו,תשירו במקלחת,תצטלמו,תדליקו מוזיקה על הכי חזק,
אל תתנו לאף אחד לומר לכם לא,תעשו לעצמכם זיכרונות,
תנו לאנשים הזדמנות שנייה,תהיו עצמכם,תוציאו את כל ההנאות שלכם בלי להצטער על שום דבר.
חיבוק גדול לכולם פה 





















נכתב על ידי we need it. , 3/5/2011 23:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwe need it. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על we need it. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)