לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm a free bitch,baby



כינוי:  נופר_מ

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010


הלימודים קורעים אותי.
זה פשוט לא אנושי לשבת מול מרצה במשך כמעט 12 שעות.
עוד לא התחיל וכבר רוצה שיגמר.
נכתב על ידי נופר_מ , 17/10/2010 22:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקשיבו הקשיבו


טלולה בונט,בכבודה ובעצמה,עשתה לי לייק בפייסבוק,מישהו אמר מהרס????
נכתב על ידי נופר_מ , 9/10/2010 22:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כל מיני אנשים בחיי שיש לי דברים לומר עליהם.


אמא - אמא שלי היקרה. לגבי אמא שלי , אם הייתם שואלים אותי לפני מספר שנים הייתי אומרת לכם שיש לי רגשות מעורבים כלפיה,היום אני יכולה להגיד בוודאות שאני אוהבת את אמא שלי,מאוד אוהבת אפילו. אנחנו לא קרובות, אני לא מספרת לה כלום על החיים שלי,אבל..בדרך שלנו אנחנו מוצאות איך לתקשר. היא בן אדם מדהים,כל כך טוב מבפנים,רק שלפעמים היא לא ממש יודעת להראות את זה.יש לה בעיית מצבי רוח,ובתור ילדה ר-ע-ד-ת-י ממנה.היום היא כבר לא מעזה,היא יודעת שהיא לא יכולה.אנחנו לא דומות,אפילו לא קצת.עד לפני שנה הייתה לנו התנהגות אחת משותפת,אבל הצלחתי להתגבר על זה ולא נשאר כלום.כשיצאתי מהארון (זה כבר לפוסט אחר..) סיפרתי רק לה,ולא לאבא שלי,אפשר להגיד שמאז שזה קרה הקשר ביני לבינה יותר טוב.


אבא – בתור ילדה של אבא אני חייבת לפרגן לו.אבא שלי מקסים! גם אליו אני לא קשורה מידי,והוא לא יודע כלום על החיים שלי (הרבה פחות מאמא).אבא מת עלי,אוהב אותי יותר מאת כולם בבית הזה..רק שעד כמה שידוע לי,זה אהבה על תנאי ככה ש...אני לא ממש מחשיבה את זה.מבחינת היציאה מהארון,הוטל על אמא התפקיד לספר לו (היא לקחה את התפקיד על עצמה –וגם זה כבר לפוסט אחר).היא ניסתה כמה פעמים,לאט לאט,הוא מסרב להאמין...אז עד שלא נתעמת הוא אוהב אותי,אחרי זה הוא כנראה כבר יפסיק.מבאס,תמיד רציתי שיהיה לנו קשר טוב,אבל כבר השלמתי עם זה שכנראה שלא יהיה.


אחותי-אחותי הקטנה,ילדה בת 12,והיא יותר חכמה מהרבה אנשים בוגרים שאני מכירה(אולי כי אני חינכתי אותה..חח סתם).אפשר לדבר איתה על מה שרוצים,היא פשוט אחלה של ילדה. לא כמו עם ההורים שלי,איתה אני בטוחה שיהיה לי קשר טוב תמיד.אני יודעת את זה...


סיון – סיון זו בת דודה שלי,היא כמו אחותי הגדולה,אמא שלה נפטרה ממחלה כשהיא הייתה ילדה (ואבא שלה סתם זבל) וההורים שלי לקחו אותה אלינו וגידלו אותה במשך תקופה.היא בת 28 ובמקום לגמרי שונה בחיים ממני.היא בן אדם טוב,אבל לא חכם במיוחד.אני לא מאשימה אותה,היו לה חיים לא קלים,אבל כמו הרבה אחרים היא נוטה לא להקשיב לעצות של אנשים חכמים ממנה,וככה היא הפכה ל"מסתבכת סדרתית".יש לה ילדה מקסימה בת 7,מבעל אידיוט שהיא התגרשה ממנו (אחרי מאמצים רבים). יש לה עבודה טובה,אבל זה לא מונע ממנה להסתבך בדברים אחרים ולקלקל לעצמה את החיים.לפעמים מכעיס אותי שהיא כזו סתומה.איך אנשים יכולים לעשות את כל הבחירות הכי גרועות בחיים שלהם ולהביא את עצמם למצב רע.


סבתא (י) – מלאך.אין לי מה לכתוב על האישה הזו כי היא פשוט מלאך. אני לא בן אדם מאמין מידי..אבל היא באמת לא רגילה.אין אנשים כאלה.בן אדם טוב (בלי טיפת רוע) שרוצה רק לטובתי,שאני אהיה מאושרת,שאני אהיה שמחה.אני חושבת שמהמשפחה היא האדם שאוהב אותי הכי הרבה.אני זוכרת שהייתי קטנה,אמרתי שביום שהיא תמות גם אני אמות,שאני אתאבד. בכנות,אין לי שמץ של מושג איך אני אגיב כשהיא כבר לא תהיה פה יותר.


סבתא (ס) – אני פחות קשורה אליה,אבל אוהבת גם אותה כמובן.סבתא לא מבינה עד כמה המחשבות שלה מעוותות.היא אוהבת אותי יותר מכל הנכדים,ומתה על הבת זוג שלי (רק שהיא לא יודעת שהיא הבת זוג שלי) ומידי פעם טורחת להזכיר שהיא שונאת הומואים ולסביות ושזה מחלה. תמיד משעשע אותי לדעת מה היא הייתה חושבת אם היא הייתה יודעת שהנכדה האהובה עליה והחברה היפה שלה הן זוג (ולפעמים זה ממש לא משעשע אותי).


אדר – הבן אדם הכי חשוב בחיי.הבן אדם הכי יקר לי,שאני הכי אוהבת וקשורה אליו.הבת זוג שלי. היא יודעת עלי הכל,היא האהבה שלי (ובו זמנית גם החברה הכי טובה שלי) אין כמוה בעולם הזה. אני לא רוצה להיות דרמטית מידי,אבל אני יודעת שהקשר הזה ימשך.אנחנו ביחד כבר 3 וחצי שנים,והלוואי שזה רק ימשך ולא יגמר לעולם.היא הפכה אותי לבן אדם טוב יותר,יש לי איתה המון חוויות משותפות.פשוט כיף לי שיש לי אותה.אנחנו מכירות כבר שנים,מאז שהיינו בחטיבת ביניים. וכמובן שגם בתיכון למדנו ביחד,אפילו באותה כיתה. (וכן,אפילו עשינו סקס על אדמת פולין! במסע בי"ב חחח).


מעיין – חברה טובה שלי.הכרנו כשהיינו הולכות למפגשים של איגי צעירה בעיר שלנו.היא עדיין תיכוניסטית וזה קצת יוצר בעיות בגלל הגיל שלה (היא לא יכולה לצאת איתנו לכל מיני מקומות לפעמים וכו'..) אבל אני אוהבת את הילדה הזו,היא מקסימה.


בתאל – בתאל זה סיפור מצחיק.אני מכירה אותה כבר המון שנים,מאז שהייתי בת 14 אולי,היא הייתה גדולה ממני בערך ב3 שנים.היינו בקשר שהפסיק (בכל זאת בגיל כזה הגילאים קצת מפריעים) ולפני חצי שנה בערך חידשנו קשר.היא מותק של בן אדם.היא גרה בת"א עובדת ולומדת...ומחפשת בנות בזמנה הפנוי חחח. אני מקווה לראות אותה בשישי הבא בוויגסטוק,ואולי לשמור קצת יותר על קשר.


יעל- עם יעל אני כבר לא בקשר,היא הייתה המדריכה שלי באיגי,ואמנם אין ביננו יותר מידי שנים,אבל היא דמות שהשפיעה עלי בצורה כזו או אחרת...אפשר בהחלט לומר שהיא "שכנעה" אותי לספר לאמא שלי.היא עצבנה אותי המון פעמים,ואפשר להגיד שלא הסתדרנו יותר מידי טוב,אבל בכל זאת,מגיעות לה כמה שורות,כי היא באמת בן אדם טוב .


בר – בר חברה טובה.אני אפילו לא זוכרת איך הכרנו. היא עכשיו בצבא ואין לנו יותר מידי זמן להפגש. אני מקווה לראות גם אותה ביום שישי בוויגסטוק.


אמילי – אמילי הייתה חברה טובה שלי,אפשר לומר.אנחנו מכירות מאז שהיינו בנות 16 בערך. היה לנו קשר מיוחד בגלל שהוא היה כל כך הרבה זמן,אני יודעת כל מה שעבר עליה מגיל 16,אבל היא השתנתה וזה נגמר,ניתקנו קשר כי היא הפכה להיות פשוט טמבלית.


שני – האקסית שלי.הכרנו בערך לפני 7 שנים. בחיים לא אהבתי אותה/נמשכתי אליה...לא יודעת למה הייתי איתה בכלל.אחרי 3 חודשים בערך נפרדנו,נתקנו קשר לשנתיים ואחר"כ חזרנו לקשר.היום אנחנו בקשר יחסית טוב,אנחנו חברות דיי טובות.אפשר להגיד שהיא קצת מתוסבכת,אבל היא חמודה.


נגה – חברה וירטואלית חדשה.יש ביננו הפרש שנים דיי גדול , ואנחנו שני האנשים הכי שונים בעולם. אני לא מסכימה איתה והיא לא איתי בערך על שום דבר בעולם,ויש לנו השקפת עולם שונה לחלוטין. בגלל זה אני מעדיפה שזה ישאר במישור הוירטואלי ולא יעבור למציאות,כי אני יודעת שלא נסתדר. אני מנסה להיות בן אדם פתוח ולקבל כל אחד עם הדעות שלו,ואני באמת עושה את זה.אבל מעדיפה לא להיות בקשר עמוק עם אנשים כאלה,כי לא תהיה בינינו כימיה לעולם.


טניה – קשר מוזר שהיה לי שהייתי בת 15.הילדה הייתה סטרייטית ואני הייתי מאוהבת בה בטירוף. היא הייתה מתמזמזת איתי,ומתנשקת איתי (מרצונה החופשי) אבל סטרייטית כמו סרגל.עד היום אני לא בדיוק מבינה מה היא רצתה (והיא גם לא ידעה עלי)...אבל היום שהיא מנסה לחזור ולהיות בקשר אני ממש לא רוצה.היא לוזרית,וזה מחמאה בשבילה.




האורחים באו אלינו היום,היה ממש נחמד,הילדה שלהם בת 23 בחורה ממש נחמדה,היא הצטרפה אליהם ויצא לי קצת להכיר אותה,באמת מותק של בחורה.

יום ראשון מתחיל הסמסטר ברבאק...יהיה בסדר.

סופ"ש נעים.

נכתב על ידי נופר_מ , 9/10/2010 00:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנופר_מ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נופר_מ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)