לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the world through our eyes


העולם בצורה שאתם רואים אותו שונה ממה שאנחנו רואים....צבעים שאתם רואים אנחנו לא רואים צבעים שאנחנו רואים אתם לא....נסו להבין דברים חדשים...תפתחו לאפשרויות חדשות....תיכנסו ותבינו....תלמדו היצירתיות בכם...תרגישו אותה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

אהבה רחוקה(בלדה) -דביר


מה קורה כולם? קודם כל רציתי לבקש סליחה על זה שלא הייתי כאן הרבה זמן, לפחות כתבתי בינתיים במקום לרבוץ על הספה XD

 

בכל מקרה, בקרוב אני יתחיל ללכת לחוג כתיבה אומנותית או משהו בסגנון XD אני ישקיע יותר

 

 

אהבה רחוקה - בלדה

שני עולמות מפרידים בנינו,

שני עולמות, מפרידים.

אי שם, כמו חומת לבנים.

עומדים, כזקופים.

 

קול מהדהד בליבי.

האם אתה שומע?

אני עוד ישוב אליך,

הבטחה זו כבר ישנה..

 

שני עולמות מפרידם בנינו,

שני עולמות, מפרידים.

עברו להם הימים, ולא באת.

האם נשארה לי תקווה?

 

בסוף הסיפור יגמר.

אולי רע, ואולי גם טוב.

לא ייתן לעולם לנצח.

האהבה הזו עוד תנצח.

 

אם אמצא את הדרך, אגיע.

אם אמצא לי שיטה, אבוא

בזה, אני עוד אבטיח.

בכל דבר, אני אעמוד.

 

יום אחד אמצא את הדרך,

אולי חור שבין הלבנים.

שאיתו אני עוד יגיע.

ואיתו הבטחות, קיומים.

 

כשאגיע תדעי שאהבתי.

שאני בחיים לא ויתרתי.

שהדרך הייתה גם קשה.

נשארה לי עוד קצת תקווה.

 

שהגעתי אחרי, מסעות כה רבים.

האמנתי שאת שם, מחכה.

אך גיליתי שלא הגעת.

כי מצאת אהבה חדשה.

 

שהעולם הפריד בנינו,

זה כנראה היה לטובה.

את מאושרת לך.

ואני הבנתי..

למה העולם אלי, היה רע.

 

עולמות מפרידים

 

לפני שאתם מתחילים לשאול, הבלדה לא נכתבה לאף אחד/ת.

היא פשוט עלתה לי בראש. כמו השיר "הסוד" שאני יעלה בקרוב.

 

דרך אגב, אנחנו עדין מחפשים כותבים, תסתכלו בהודעה למטה לפרטים נוספים.

 

נכתב על ידי , 22/10/2010 15:00   בקטגוריות דביר  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחפשים כותבים עם כישרון!!


יש לכם כישרון? אתם יודעים לכתוב טוב? שירים,סיפורים,משלים,בלדות בדם שלכם?

 

אז הגעתם למקום הנכון!!

אנחנו מחפשים אנשים כמוכם לבלוג שלנו, אנחנו מחפשים כותבים מוכשרים.

אם יש לכם את זה, ואתם רוצים להצטרף! רשמו בתגובות!!

 

לפרטים נוספים חפשו אותי במסן: [email protected]

נכתב על ידי , 21/10/2010 19:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

גיל: 13

תמונה




281
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDviRomi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DviRomi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)