לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  SnowFalls

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

מאוהבת?


אני שקטה ליידו ומדברת מעט
ואני חושבת עליו לפעמים
אבל אני לא ממש מרגישה רגשות כלפיו
והוא חתיך,לפעמים אני מרגישה מוזר
כשה חברה שלי קוראת לו (הוא מהמשפחה שלה)
מן תחושת רייקנות כזו וקריקות בכול הגוף
שאני מרגישה את העור רועד
ולפעמים פרפרים
אבל אני לא מרגישה עליו רגשות אז איך זה יכול להיות
זו התאהבות?
נכתב על ידי SnowFalls , 28/10/2010 20:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnowFalls אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SnowFalls ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)