לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים משתנים מרגע לרגע. מדקה לדקה. אינך יכול לצפות לדברים שיקרו כי העולם מלא הפתעות. זהו סיפור חיי.. הסיפור על המעבר לאמריקה.

Avatarכינוי:  הנודדת במרומים

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010


זהו קטעים מתוך הסיפור שהנני כותבת. אני אשמח לקבל תגובות ואת דעתכם בנוגע לקטעים שבבלוג.

אם אהבתם אז תמליצו!  קריצה

 

נכתב על ידי הנודדת במרומים , 13/11/2010 19:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




       ישנו הרגע שבו הכול עומד מלכת, הרגע שבו השמש מבצבצת. השמיים צבועים בתכלת וכתום והכל מרגיש כעומד דום. אני מרגישה בזמן הזה הכי שלווה. אין בי שום דאגה לפחות לא אחת שאקדיש לה מזמני. אני מסתכלת החוצה מהמרפסת הקטנה שצופה אל הכביש כשלפתע עשרות ציפורים עפות מעליי ,נודדות מזרחה. רק אני כשונה מכולם נעה מערבה. מחר אנו עוזבים את הארץ הקדושה לארה"ב ומתחילים חיים חדשים במדינה החדשה. בחודשיים שחייתי מאז אותה ידיעה הכרתי את קרוביי מחדש. ראיתי את ה"אני האמיתי" של משפחתי וחבריי והתאכזבתי מחלקם...

 

       קרובי משפחתי נחלקו לשני מחנות. תומכי הנסיעה ואלו שהתנגדו לה ולמרבה הצער רובם היו מתנגדים.

 התאכזבתי מאוד מכל האנשים הקרובים שלא הביעו אהדה בעניין נסיעת העבודה של הורי. זאת הייתה תקופה כה קשה וההחלטה כבר התקבלה. עוברים דירה. עוברים מדינה. ובמקום שאקבל תמיכה ועידודים לאותו המעבר של פתיחת תרבויות ואנשים,קיבלתי כמו סטירה לפנים. מצאתי את עצמי מחזקת אחרים. הם בכו, אני הרגעתי. הם התייפחו , אני חיבקתי. אך אני לא בכיתי, לא ייללתי, לא תהיתי , לא הירהרתי. לא הייתי כלום. אינני הפנמתי את אותה החלטה. זה נראה לי כמו חלום. רחוק כל כך מלהיות מציאותי. הזמן עבר והם עדיין בכו ואני עדיין הדחקתי. חייכתי כאילו כלום לא קרה וכלום לא יקרה, כך לפחות חשבתי...

 

.

נכתב על ידי הנודדת במרומים , 13/11/2010 18:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





111
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנודדת במרומים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנודדת במרומים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)