לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

What Do You Wanna Do Before You Die?



Avatarכינוי:  ™© Blondie ©™

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

סופ''ש+ תמונות


אז אחרי יום גשום וחשוך יצאה השמש היום בבוקר :)
זה מדהים לראות מזג אוויר כל כך יפה סוף סוף,
שמש ושמיים כחולים קול 
הסופשבוע הזה התחיל די רע,
אבל הוא נגמר מעולה!
בלונד היה אצלי היום והיה באמת מעולה :)
זו הפעם הראשונה שבאמת הרגשתי 100% בנוח, 
וזה היה מושלם.
רציתי לשתף כמה תמונות חמודות ויפות,
מקווה שתאהבו :)
XOXO
נכתב על ידי ™© Blondie ©™ , 12/3/2011 21:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יותר מדי


נסחפנו קצת, אתה לא חושב?
לקחנו הכל מהר מדי, לא הספקנו בכלל לעצור ולחשוב, לעצור ולנסות להבין הכל.
להבין מה אנחנו רוצים, לאן אנחנו הולכים, איך אנחנו ממשיכים.
אולי אתה הצלחת להגיע לכל התשובות האלה, כי זה הקצב שלך אחרי הכל,
אבל אני, אני זה סיפור אחר.
אני לא הספקתי להבין כלום.
אני לא יודעת מה אני רוצה.
אני לא יודעת אם טוב לי.
אני לא יודעת אם אני רוצה להמשיך.
אני לא יודעת אם אני יכולה להתמודד עם כל זה.
אני לא יודעת אם אני מסוגלת.
אני לא יודעת מה קורה איתי ביחס אלינו.
אני לא יודעת אם אני מוכנה לכל זה.
אתה חייב להבין שיש הבדל בינינו, 
צא מהראש הזה של "אנחנו"!
אנחנו שני אנשים שונים בסופו של דבר. יש לנו מחשבות, דרישות וציפיות אחרות.
יש לנו קצב שונה.
אמרת שאתה מכבד את זה ושתתחשב בזה,
אני רואה שאתה מתאמץ.
אבל שכחת דבר אחד-
אתה עדיין מאוכזב ממני כל פעם מחדש.
גם אם אתה לא אומר את זה- אני יכולה לראות את זה.
אני רואה את הדברים שנאמרים בין השורות,
אני מרגישה את מה שאתה משדר,
אני קולטת את מה שאתה חושב.
זה קשה לי.
זה גדול עלי.
נכתב על ידי ™© Blondie ©™ , 11/3/2011 14:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא מוותרת


נכון.

חודשיים לא הייתי פה, אני יודעת שזה רע.

אבל אני לא מוותרת עכשיו.

אני מרגישה שאני צריכה את המקום הזה שוב,

הפעם אני אשאר פה.

אני צריכה את הבלוג הזה יותר מתמיד,

וזה באמת מפתיע אותי.

הבלוג תמיד היה מקום שבו אני פורקת כשרע לי, מקום שבו לא ישפטו אותי על ההתנהלות שלי,

מקום שהוא רק שלי ושל עצמי, והוא ישרת אותי כשאני צריכה- כלומר כשרע לי.

 

הפעם לא רע לי. הפעם טוב לי. מושלם לי.

כל כך הרבה הספיק להשתנות.

אני לא מי שאני, אני כבר לא אובססיבית לגבי המעמד שלי, פשוט כי טוב לי.

הכרתי מישהו פשוט מדהים, ואני יודעת שזה נשמע קיטשי, אבל אולי זה באמת ככה.

כל הקשר שלנו פשוט דביק וקיטשי כאילו הוא יצא מהסרטים, אבל כל כך טוב לי ככה.

אני קיטשית, וכולם צריכים להתחיל להתרגל לזה.

הוא מדהים. אני אוהבת אותו מכל כך הרבה סיבות 3>

מאז שיש לי אותו לא אכפת לי מכלום, וטוב לי בתוך הבועה שלנו.

 

הביטחון העצמי שלי עלה והוא מעולם לא היה במקום טוב יותר ממה שהוא עכשיו,

ומן הסתם- טוב לי ככה :)

אני פשוט מלאה במחשבות ורגשות, והפעם הם כולם חיוביים D:

אני הולכת להחיות את המקום הזה.

 

בהצלחה לי ^^



נכתב על ידי ™© Blondie ©™ , 5/3/2011 20:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™© Blondie ©™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™© Blondie ©™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)