לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ארבע לפנות בוקר




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2015

ענייינים של הלב


אני החלטתי לכתוב.
לשבת באינטרנט לשמוע מוזיקה ולכתוב בקושי די גדול כי אין מקלדת עברית.
אני נוסעת עוד 4 ימים.
שלושה ליתר דיוק.
ואני עצובה.
ואני רוצה אותו מאוד.
לא בטוחה אפילו למה אבל טיול זה לא רק סביב כיף ומקלוד זה גם סביב זה שאני ממש הייתי צריכה לשמוע מוזיקה ולכתוב.
ועם כמה שחשבתי על זה שזה מה שאני רוצה לעשות עכשיו אני מוצאת שבכלל אין לי מה לכתוב.

למה אני מוצאת את עצמי חסרת אונים ולא יודעת מה לעשות.
לא יודעת.

לא יודעת כלום.
מבולבלת לגמרי.

אני אתחיל איתו היום שוב?
אני אתעלם?
אני אבוא בערב?

לפי מה לפעול ומה לעשות ומה הפואנטה..

ומה הקטע בכלל לעשות משהו אחרי שכבר ויתרתי?

והעיסוק שלי באיך אני נראת.

אני יפה מספיק שווה מספיק, ועם הג'ינס יותר או פחות?

ולמה. אלוהים למה כל זה.


ענייינים של הלב

והיו לי חיים לפניו ומחשבות לפניו.
בכלל לא שמתי לה שהוא קיים לפניו.

מה אני אמורה לעשות?
ומה אני אמורה לחשוב ולהרגיש ואיך יהיה לי לשכוח ממנו.
ולא להיות פה יותר.

הרי לא נהיה בקשר.
הרי זה ברור.
והרי זה לטובה.

והרי זה כל המשמעות של זה.

לפחות אמורה להיות.

ומה עשיתי לפניו.

אני לא זוכרת.

ואני יודעת שלדבר אין משמעות לא לרגשות ולא למעשים. שאני יכולה מה שבא לי. שהכל הרפתקה.
ושבכל מקרה אני חוזרת עוד מעט.

עוד שלושה ימים ליתר דיוק.


וכרגע.

אני בהודו.

הודו.

אז יאללה...

https://www.youtube.com/watch?v=SLnlF-tVDA4


נכתב על ידי .חתימה. , 30/10/2015 11:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  .חתימה.

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.חתימה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .חתימה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)