לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


טוב...ברוך הבא לבלוג ששמו הפי... למרות שמו השמח לא תמצאו פה בדרך כלל דברים שמחים. תהנו כל עוד אתם לא בקבר.

כינוי:  |:הפי:|

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

פוסט יומולדת


אז הנה, אני בת 21

כיף

 

לפחות יש מתנות מגניבות.

הארלי דווידסון

אמפי3 חדש

וזהו, הכל בומבה חוץ מזה...

מנסה לחפש רגשות, אבל אין וטוב שכך... המבין יבין

יום חמישי הופעה, זונה מי שהבריז לי עם הכרטיסים, כן כן בני... אני יודעת שאתה קורא את זה, איך אתה יכול להבריז לאלי, תתבייש! לך לפינה!

ובכן...

התחדשתי גם בדיסק כמתנה עצמית

ועוד רבים בדרך

 

מטלה להיום: לרוץ בפארק ולשרוף את  כל האוכל שטחנתי לכבוד היום הולדת.

שונאת ימי הולדת

נכתב על ידי |:הפי:| , 3/6/2008 14:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל|:הפי:| אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על |:הפי:| ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)