לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Vampire Diaries




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010






למה ? 

למה לנו אין ערפדים ? 

למה אין לנו בנים עם ניבים ?

למה גם לנו אין רגשות מעורבים ?

למה להם אין ערסים ולנו יש ?

למה הם כ'כ מדהימים , ויש להם לב זהב ופה אין ?

למה הם יודעים איך לאהוב ופה לא ?

למה הם יודעים לנשק ולפנק מדהים ופה לא ?

למה גם לכל ילדה וילדה אין אגדה משלה ?

למה כל ילדה וילדה לא יכולה להתאהב בערפד , והוא בה ?

למה אנחנו לא יכולות להתנשק בגשם , והם יכולים ? 

למה אנחנו חוות את המציאות המגעילה , והקשה  , והם חווים אגדה מדהימה שכל ילדה חולמת ? 

למה אנחנו צריכות לקבל את הסטירה בפנים ?

למה כל הבנים "יורקים" עלינו בפנים , והם לא ?

למה אנחנו צריכות לרדוף אחריהם , והם לא ?

למה אנחנו צריכות לבקש סליחה מהבנים ולא עשינו כלום , ושם הם רודפים אחרייך ? 

למה אין פה בנים בעלי לב זהב , ושם יש ?

למה אנחנו לא יכולות לקבל נשיקה\חיבוק\דמעה מזה שהוא מסתכל לי בעיניים ומלטף את הלחי שלי ?

למה פשוט אנחנו לא יכולות לקבל אחד כמוהו ולסבול את אלו שלא שמים עלינו בשיט ? 


פשוט למה ? 



 

נכתב על ידי KT :) , 7/11/2010 16:09  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפרק השמיני של "יומני הערפד" D:




הפרק השמיני של העונה השנייה "יומני הערפד"&nbsp;


שיואו ! :O הייתי בשוק , אני ראיתי אותו והייתה לי צמרמורת !

השחקן החדש שמשחק הוא דניאל גיליאס , בן 34 נולד בקנדה אבל אל תשכחו בנות ! הוא ח ת י ך ויש לו מבטא בריטי בסדרה .

בעצם משחק את אלייג'ה כערפד מקורי (זאת אומרת שקשה להביס אותו וחי שנים רבות מאוד) , הוא רוצה לקחת את אלינה איתו ,

כדי שלהביס את הקללה של אנשי זאב , כדי להפטר מהם בקלות , אלינה היא ה"מפתח" הם צריכים אותה כדי להרוג אותה וככה&nbsp;

להביס את הקללה . כל מי שראתה בעצם יכולה להבין שהוא לא "רוצה" למות , כל דבר ורבנה , עץ או משהו בסגנון לא ניתן

להרוג אותו , מה יהיה בהמשך ? כן גם אני מאוד מתרגשת לראות את הפרק התשיעי ! &nbsp;אבל האמת הוא דומה קצת לדרייק בל O.O חחחחח אבל לא נורא שניהם חתיכים ואני אוהבת אותם

הינה כמה תמונות שלו :



חתיך אתן לא חושבות ? -גבותגבות-



דרייק בל 2



חתיך ודי



זהו להיום , תודה לכל הקוראים ותמישכו לצפות בסדרה כי אין עליה ומעליה&nbsp;

שבת שלום ,&nbsp;



-קלואי- חיבוק

נכתב על ידי KT :) , 6/11/2010 15:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הערפד שעשה לי את זה השבוע &#9829;



 הכירו את איאן סומהרלדר המושלם ♥ הערפד בעל עיניי השמים , הוא החתיך של השבוע , ♥ מה אתן אומרות בנות עושה לכן את זה הא ?

נכתב על ידי KT :) , 5/11/2010 20:24  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  KT :)

בת: 30




519

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKT :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על KT :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)