לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~~~The life of crazy Bitch~~~

just i in the big world

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

לסבול וסבל זה חיי.


 

 

כל החיים אני הסתגלתי,הסתגלתי לעבור את רב הכאב בשקט,

לנסות לסבול ואת כל הכאב להחזיק בליבי.

אני התרגלתי לחיות בסבל וסבלתי רב הפעמים בשקט.

אני כבר התרגלתי לדעת שכל הדברים הטובים שהיו לי זה העבר שלי,

וההוה זה סיוט ואין מלעשות אני צריכה לסבול ולשרוד את הדרך.

אולי מבחוץ אני נרת חלשה כמו סמרטוט,אבל עם השנים הפכתי לחזקה.

הפכתי לאחת שסבל ולסבול זה חייה.

כמו שראיתי אותו אתמול,והרגשתי כאילו הלב שלי יצא עכשיו מהגרון שלי.

ואחרי זה כמו מפגרת התחלתי לבכות בבית.

כי בעבר,אני הייתי מהאנשים הכי שמחים ביקום.

ועכשיו הדבר היחידי שאפשר לראות זה את שרירי הפנים שלי מתאמצים

לעלות חיוך עם עיניים אדומות שלפני כמה דקות הוציאו דמעות של סבל.

אני כלכך פגועה,רק עם היית יודע עד כמה אני פגועה ופצועה בגללך.

למה ההוה המאושר הזה לא יכול להמשך יותר זמן? תקופה קצת יותר ערוכה?

לא.אלוהים לא רוצה מימני אתזה.הוא לימד אותי כל חיי לסבול בשקט ולשמור

את הסודות האלו בפנים.הוא לא רוצה לראות אותי באמת מחייכת בלי להתאמץ

הוא רוצה שאתייסר קודם.

אבל,לפחות סופסוף ני מרגישה יפה תקופה יותר ערוכה.♥

 

 

נכתב על ידי , 28/4/2011 18:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,112
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אהבה למוזיקה , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Crazy Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Crazy Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)