לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Complicated love


Too many people Making too many problems

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

יום ראשון בבוקר


יום ראשון בבוקר , עייפות .
בקושי קמתי מהמיטה , אעאעעא , אין לי כוח לבית ספר  .
רק פעולה אחת קפצה לי לראש "להבריז" . 
אז יצאתי עם החברים שלי , והלכנו ל X הביתה , והיה דווקא כיף . אכלנו , שתינו , צחקנו , טיילנו ,ראינו סרט והיה ממש כיף . 
אחריי זה הלכתי לחברה שלי Y ואכלנו אצלה ואז חזרתי הביתה , אמא חיכתה לי בסלון . 
הייתי ממש לחוצה באותו היום , שחס וחלילה אמא לא תגלה . אבל היא לא גילתה . את הלילה עברתי בנחת , פשוט ירדה לי אבן מהלב . 

יום שלישי , הרגשתי רע מאוד , חולה או משהו כזה , ואמא שלי לא הרשתה לי להישאר בבית , אז צעקנו אחת על השניה , יצאתי מהבית לבית ספר וטרקתי את הדלת . כל כך כעסתי  .
והחלטתי להעניש" את אמא שלי והברזתי , למרות שהייתה לי תחושה רעה ( בד"כ יש לי תחושות רעות לפני שדברים רעים קורים  ) 
אז התקשרתי ל X ויצאנו אני , X וחברים שלו והחלטנו ללכת אליו שוב הביתה , התחלנו ללכת בכביש הראשי לכיוון הבית שלו , פתאום אני רואה מכונית ממש דומה לשל אמא שלי , נלחצתי . 

ואז הבנתי שאישה חומת שיער נוהגת ברכב הזה ונשמתי לרווחה (אמא שלי בהירת שיער ) . פתאום החלון נפתח ואני שומעת את השם שלי..." מה את עושה כאן ? למה את לא בבית ספר ? " צעקה המורה למתמטיקה . 

כן כן המורה למתמטיקה תפסה אותי מבריזה  . התעלמתי , אפשר להגיד שפחדתי . המשכנו ללכת  וכניראה שהמורה שלי עשתה פרסה וחזרה לצעוק עליי לחזור לבית הספר . ואני ? כמובן שהתעלמתי , פחדתי ! . 

בסוף שעות הלימודים התקשרתי ל Y (מיום ראשון , זוכרים ? ) והלכתי אליה לשבת לדבר קצת . 
חזרתי הביתה אמא ישבה בסלון חשבתי שהיא גילתה אבל .. היא לא . הופתעתי ולטובה  . חשבתי שאולי המורה שלי נותנת לי צ'אנס לבוא אלייה לבקש סליחה . 
אבל זכרו מה שאני אומרת לכם כאן : צפו לבילתי מצופה .
10 בלילה אני שוכבת במיטה , חצי נירדמת ואמא שלי באה וכועסת , מאוד כועסת , עונשים ... קיצר בלילה לא הצלחתי לישון  

אז כמו שאמרתי : צפו לבילתי מצופה , כי חוק מרפי אומר שהדבר הכי גרוע יבוא בזמן הכי טוב ... אבל אני התגברתי והבנתי .. ועכשיו ...
 תורכם .. 


XDXDXDXDXDXD

נכתב על ידי , 29/12/2010 15:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





350
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , שטויות וכיף , בית ספר יסודי
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCrazY OnE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CrazY OnE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)