לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dead


A pale light enters my room A skinny wrist A clammy hand on white sheets Side with fear I can''''t move I''''m in agony


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

what's the point?


למה? בשביל מה?
מה כבר יש להשיג? מה כבר יש לחוות?
אני כבר מתה, מזמן מתה
ונמאס לי פאקינג מהכל
שונאת הכל
שונאת את כולם, את עצמי, את הכל
אז מה הטעם??
למה לחיות? אם במלא אני כישלון? אם במלא לא מצליח לי שום דבר ויש לי אישיות איומה?
אי אפשר להסתדר איתי
תהרגו אותי, תרצחו אותי
כי לי כבר פשוט נמאס
אני לא יכולה
העומס על המוח שלי
אני לא יכולה לחשוב כבר על כלום
אני לא רוצה לחשוב כבר על כלום
אז בשביל מה?
בשביל מי?










אבל אני לא אלך לשום מקום
אני אמשיך להתחרפן ..

נכתב על ידי Venum , 24/1/2011 19:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Venum

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVenum אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Venum ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)