לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dead


A pale light enters my room A skinny wrist A clammy hand on white sheets Side with fear I can''''t move I''''m in agony


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

s novim godom


נראה לי זה היה הנוביי גוד הכי טוב בחיים שלי
ככה להנות עם כל החברה, לצחוק, להתחרפן, לרקוד, לשתות ולעשות פדיחות..
ליפול, להתחבק, אין היה פשוט כיף
אבל עם הפאק במוח שלי
תמיד יהיה רגע של דמעות.
נשכבתי להירדם ופתאום זה נזרם.. הדמעות נפלו אחת אחרי השנייה, האף ניסתם והרצון לצאת מהחדר התגבר יחד עם הרעש שנשמע מהמרפסת.. הבנים עוד המשיכו להתחרפן
אבל לא שמתי דגש על הרגע החלש הזה
למען האמת, אני לא מתייחסת לזה כבר
התרגלתי
לא, אני לא מאלה שבוכות כל הזמן
אלא אולי מאלה שפשוט בוכות בפעמים נדירות.. בעיקר אחרי שמחות ואלכוהול
אבל זה בסדר
הכל בסדר
כי זה היה הנוביי גוד הכי כיפי והכי טוב שאזכור למשך שנים
ואני אזכר אחורה עם חיוך עצוב שזה ניגמר.. הכל נועד כדי להיגמר ו.. אני, אני רק אצטרך להיפרד מעוד אנשים ולהמשיך עם חיי
ואז בא רגע נוסף
ובו שמעתי על אדם מהעבר
שתי דמעות נפלו לשמע השם, והזכרונות צצו.. והעבר חזר בהבזק שנייה וכך גם נעלם
כי כבר הייתי מסטולה (:
והיום אני מגלה עוד על אותו אדם
וחרטות מופיעות וגם געגועים וכעס
למה עשית לי את זה? למה פגעת בי? את היית חברה כל כך טובה ואז פשוט נעלמת מחיי
וגם היא חושבת ככה
איפה את עכשיו?
נכתב על ידי Venum , 1/1/2011 15:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  Venum

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVenum אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Venum ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)