לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדרך אל האושר


הדרך אל האושר רצופה בכונות טובות , האומנם ?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

קשה לי קשה לי קשה לי !!!!!!!!!!!!!


אני לא יודעת מה לעשות איתו .

יש לי חבר , ואנחנו כבר דיי הרבה זמן ביחד כבר שנתיים כמעט .

והוא פשוט מכריח אותי לאכול !

הלכתי אליו ישר אחרי הבית ספר והוא הזמין לי פ-י-צ-ה !!!

אני אמרתי לו שאני לא רעבה , והוא הכריח אותי , ואני לא רוצה להתחיל עם ההקאות

יצא לי להקיא כמה פעמים אבל אני לא רוצה להפוך את זה לקבע

הוא אומר לי " את חושבת שאני לא שם לב למה שקורה פה ? זה כבר תקופה שאת לא אוכלת "

אמרתי לו שאכלתי בבית ספר והוא לא מאמין .

מצד אחד זה משמח אותי שהוא דואג ואני חשובה לו

אבל מצד שני זה קצת מפריע לי שהוא מכריח אותי  .

למזלי לא נתתי לעצמי להכניס עוד משהו לפה .

אני לא יודעת מה לעשוווווווווות אוףף  , עזרה מישהי ?

 

 

הא ועוד משהו ,

מישהי יכולה להסביר לי טוב את דיאטת ה ABC ?

טינספו -

 

 

 

 

זה אני או שמיילי סיירוס נראת פה  ממש רזה ?

 

 

 

ערב טוב בנות ( :

נכתב על ידי lil_roni , 24/10/2010 22:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



4 קילו פחות - נחמד ( :


הי בננות ( :

אני יודעת שלא יצא לי להיכנס לפה דיי הרבה זמן

אבל זה לא אומר שהפסקתי עם זה .

ויותר מזה בשבוע הזה הורדתי 4 קילו - אני מאוד מרוצה מהקצב ירידה שלי

אבל אני מפחדת שאני יעלה את זה בפתאומיות .

תנו לי טיפים בשביל לשמור על זה ? ! ( :

טינספו -

 

איזה רגליים מושלמות

 

תראו איזו מדהימה

 

יש לה פשוט גוף מושלם -

 

וזאת השאיפה שלי -

 

 

יום טוב בננות , בהצלחה לכולן ( :

נכתב על ידי lil_roni , 23/10/2010 12:36  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פתחתי את הבלוג הזה כי אני מקווה שאתן תעזרו לי , שתעודדו אותי , שלא תתנו לי ליפול

אני אוהבת לקרוא פה בלוגים של בנות אחרות

אני אפרט פה את כל מה שאני אוכלת וארשום קלוריות

בוקר - X

ביינים - X

צהריים - X

ביניים - 2 מלפפונים - 50 קלוריות

ערב [ קידוש ] - דג נסיכת הנילוס , סלט ירקות ואורז - 270 קלוריות :X

סה"כ 320 קלוריות - לא חרגתי ממה שהקצבתי לעצמי

אני מקציבה לעצמי400 קלוריות ביום

קצת טיסנפו להשראה

 

 

רק תראו את ההבדלים פה

 

יום טוב לכולכם :]

נכתב על ידי lil_roni , 16/10/2010 11:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  lil_roni

בת: 31

ICQ: 4598882745 




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlil_roni אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lil_roni ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)