לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2011

איך להיות י"בניקית אמיתית


את תצטרכי:

-רישיון נהיגה

-חזה שופע

-שיער גולש

-חבר חייל

-פלאפון שלא מפסיק לצלצל

-זימונים לצה"ל

-תיק צד

 

*אופציונלי:

-תחת לשבת עליו שעות

(שכחי מכל מה שחשבת שתצטרכי לי"ב עד עכשיו, צפוייה לך חרישה עד המוות)

 

איך לעשות את זה?

1. י"בניקית אמיתית לא מתחילה את הבוקר שלה לפניי עשר.

*למרות שיש שעת אפס.

 

2. י"בניקית אמיתית כבר לא רודפת אחריי אוטובוסים.

*י"בניקית אמיתית מגיעה לבה"ס עם המכונית!

(ועושה לעצמה טבלת ייאוש עד מתי ייגמר המלווה)

 

3. י"בניקית אמיתית לא צריכה לסבול שיעורי חברה בנושאי מין, אלכוהול וסמים.

*משרד החינוך הסיק כי ברגע שזה חוקי, זה לא מעניין אף אחד.

 

4. י"בניקית אמיתית לא מתרגשת ממבחנים.

*מועד ב' זה המועד א' החדש.

 

5. י"בניקית אמיתית כבר לא זקוקה לשפכטל בשביל להוריד את המייקאפ כמו איזו י"אניקית.

*לי"בניקית אמיתית יש עור פנים חלק כמו ישבן של תינוק. 

 

6. י"בניקיות אמיתיות לא חיות בסרט.

*לי"בניקיות בימנו אין שמץ איפה זה הבלוקבאסטר.

 

7. י"בניקית אמיתית לא מסתובבת עם ילקוט מסורבל בשביל לסחוב ספרים ומחברות.

*לי"בניקית אמיתית יש חולשה לתיקי צד אופנתיים.

(והיא גם לא סוחבת ספרים או מחברות, או עיפרון...)

 

8. י"בניקית אמיתית לעולם לא משתמשת בת.ז מזוייפת בכניסה לפאבים כמו כל הקטינים.

*כבר יש לה מחשוף מכובד עם תעודות.

"אני את הבגרות שלי בלשון כבר עשיתי"

-"פשש אז את טובה בלשון?"

"וגם בגרות בתנ"ך!"

-"..."

 

9. י"בניקית אמיתית כבר יודעת בדיוק באיזה תפקיד היא רוצה לשרת בצה"ל.

*"לא מזכירה, לא פקידה ושום קפה לא יראו ממני הנבלות!"

-"כן! את הכי לוחמת ג'דאית כזאת שבועטת בבחורים!"

"מה אני נראית לך, בחורילה? ועוד בקרבי?! רק תסתכל על הציפורניים המושלמות האלו!"

-"... "

"אז כמה סוכר רצית מאמי?"

 

10. י"בניקית אמיתית לא חוגגת בצורה לא אחראית עד השעות הקטנות של הלילה.

*היא ממשיכה לחגוג בצורה לא אחראית גם בשעות הבוקר.

 

11. י"בניקית אמיתית תמיד נראית זוהרת כשהיא יורדת במדרגות.

*בניגוד לאיך שהיא נראית כשהיא עולה אותן.

"כוסאמק! מי ה@#$%^@$ שהחליט לתקוע את הי"בניקים בקומה שלישית?!"

 

12. י"בניקית אמיתית אף פעם לא צריכה אישור יציאה בשעות חלון.

*היא כבר מכירה את כל הפרצות בשער ואת אזורי הקפיצה הנוחים ביותר מהגדר.

 

13. י"בניקית אמיתית כבר לא מתלהבת מזה שהיא מכירה י"בניקים.

*כבר 12 שנה שהם אותו חרא.

 

14. לי"בניקית אמיתית יש חבר חייל.

*וקבוצת תמיכה אישית בכל פעם שהוא סוגר שבת.

 

15. לי"בניקית אמיתית יש תמיד מחזור שמח.

*וחסר לה שלא, או שאבא שלה יעשה 'טירונות' לחבר החייל שלה מסעיף 14.

 

16. י"בניקית אמיתית לא מבריזה מספורט כמו איזו י"אניקית.

*כי בי"ב זה באמת פאדיחות אם ישאירו אותה כיתה בגלל החיסורים.

 

17. לי"בניקית אמיתית אין זמן לעדכן ולכתוב פוסטים בבלוג שלה.

*גם אין לה בלוג. (ששש...קריצה)

נכתב על ידי , 17/1/2011 16:34  
848 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dexuancwz ב-30/9/2014 18:11



104,592
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , המתמודדים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)