לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2012

Hello, is it me you are looking for?


שלום לכם ידידיי הוותיקים. כן, עבר דיי הרבה זמן.

מצטערת לאכזב אתכם ככה אבל לא יהיה פה מדריך, קצת קשה לכתוב פוסט כך סתם פתאום.

אתם מבינים- הבלוגים השתנו, ישראבלוג השתנתה, אתם הקוראים השתנם...ואיפשהו בדרך אהמ-שיעול-צבא-שיעול כנראה שגם אני השתנתי.



 

איי שם, לפני שנתיים כמעט, כתבה פה תיכוניסטית מעט משועממת מדריכים לחיים שמבוססים על החיים שלה.

כל המדריכים נכתבו בהתבסס על המציאות, פרט למדריך אחד קטנטן:

איך לשכב עם יואב

אז רק קפצתי לעדכן ש... העולם קטן, ומצחיק, אפילו יותר מהכתיבה שלי בימים טובים יותר.

אני היום ה-חברה של יואב!

שוק? טוב, למען האמת כנראה שרק מי שהיה פה בתקופה שבה הוא היה בפעילים ואני הייתי בפעילים הולך להתרגש מזה.

(אגב, שמעו קטע- בכלל הכרנו בפייסבוק!)

 

התגעגעתי חברים, תראו סימן אם אתם עוד כאן! חיבוק

נכתב על ידי , 15/12/2012 21:07  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-22/12/2017 01:40



104,593
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , המתמודדים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)