לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג אישי וכל מיני דברים מגניבים D:

Avatarכינוי:  l-i-a-t

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011


שלווום :) !
מה קורה אנשיייים ???
אצלי ברוך ה' הכול טוב :)
נו אז מה עובר עליכם בחופש ?
אתם מוזמנים לכתוב בתגובות !!
משווו קטלני להתחלה ! אני מניחה שרובכם מכירים אבל אני ישים בכל זאת חח :)
מכתב הפוך :
תקראווו כרגיל ואחרי זה תקראו מהסוף להתחלה :

זה מאוחר מידי

עלי לומר ת'אמת

אני אוהבת אותך

ולעולם לא תשמע ממני את המשפט

שזה נגמר מבחינתי

יותר מזה,כל פעם אני מרגישה יותר ויותר

שהאהבה שלי אליך מתחזקת

לא אוכל אף פעם לומר

שאתה לא שווה את זה

אני יודעת

שזה לא סתם

אני מרגישה את זה בתוך תוכי

שאני רוצה אותך כמו תמיד

אשקר אם אומר

אני לא אוהבת אותך יותר


אההה נכון קטלני ?!

עכשיו עוד משו חמווד ביותר !

רוצים קפה ?

תלחצו על הקישור : 

רוצים קפה

אז תנסו חחחחחחחחחחחחחחחח

עוד משו מגניב שכבר פחות הבנתי ..אבל בוא נראה אם אתם הבנתם חחח

זה נקרא השאלון המגניב אז תלחצו על הקישור :

השאלון המגניב 

 

טוב אז ממז סליחה על העידכון הקצר מקווה שנהנתם !!!!!

והנה שיר אחד היפים לסוף : 

 

אוהבת, 

ליאת


נכתב על ידי l-i-a-t , 20/7/2011 21:10  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לl-i-a-t אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על l-i-a-t ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)