לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 12




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

פיספסתי את יום ההולדת של הבלוג.


לפני שנתיים וכשבוע, ילדה בת שלוש עשרה פתחה בלוג.

היא כתבה בו סיפור שישב לה בראש, ואחר כך המשיכה לאחד נוסף, ועוד אחד.

היא פיתחה את הכתיבה שלה, את הרגשות שלה, את התקשור עם אנשים.

היא התבגרהעם הבלוג הזה, והיא השאירה אותו לעמוד כאן, בלי כל מטרה נראית לעין.

הרבה פעמים אני תוהה למה לא למחוק, לא לסגור, לא להקפיא לגמרי.

אבל אני אוהבת שהמקום הזה קיים, שאני יכולה לחזור מדי פעם.

פירסמתי כאן כמעט כל קטע שכתבתי מאז שהתחלתי לתעד את הקטעים שלי,

חלקם נושנים, חלקם חדשים יחסית. מקווה שתאהבו אותם.

לא ערכתי אותם. רציתי, אבל החלטתי שלא.

הם ישארו כפי שהיו אז, כדי שאוכל להסתכל על ההתקדמות שלי, ולחייך לעצמי.

אני רוצה לחזור, אבל אין לי מספיק מוטיבציה.

אני צריך להחדיר בעצמי מוטיבציה.

אולי מאוחר יותר, אני עייפה מדי בשביל זה.

שתהיה שנה טובה אנשים, ומזל טוב בלוגי היקר.

נכתב על ידי , 2/3/2014 20:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DesignTown - פוסט בהפתעה! נכנסים וזוכים :) ב-4/4/2014 17:12
 





13,256
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמסע בעקבות אהבת אמת™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המסע בעקבות אהבת אמת™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)