לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן וטיפים זה שילוב מושלם!


זהו יומן שבוא אני אכתוב מה שעובר עליי.. כי אין לי כל כך למי לספר.. ובסוף כל פוסט אני אכתוב טיפ או שניים בשבילכן :) אין לכן מה להפסיד.. אז תנסו :)

Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

קאמבק!!!


שלום נסיכות!

אני חוזרת ובגדול!! אני כל כך מתרגשת לחזור.. אני צריכה את הבלוג הזה.. לשפוך בו דברים.. כי כמו שכתבתי בכותרת משנה מי שראתה אין לי כל כך למי לספר דברים.. קשה לי לסמוך על אנשים.. נפגעתי הרבה פעמים אז אני כבר לא מספרת כמעט כלום..

אני מקווה שיהיו קוראות ושתוכלו לעזור לי והפוך גם :) 

אז אם יש מישהי שמעוניינת לקרוא מהבלוג שלי שתרשם כמנויה.. שאני אדע שאני לא כותבת לעצמי :)

אני אשמח אם תגיבו אם יש לכן משהו להגיד או להעיר :)

 

שבת שלום יפות!

נכתב על ידי , 4/1/2013 15:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





679
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , בלוגי בנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליומן וטיפים זה שילוב מושלם! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יומן וטיפים זה שילוב מושלם! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)